Kwota wydana Armia brytyjska Nowe liczby pokazują, że reklamy są prawie dwukrotne, ponieważ Ministerstwo Obrony stara się rozwiązać kryzys rekrutacyjny sił zbrojnych. Oczekuje się, że ponad 17,2 miliona funtów zostanie wydane na reklamy rekrutacyjne armii na rok budżetowy 2024–25, znacznie wzrosły w wysokości 9,3 miliona funtów rok wcześniej.
. Armia jest najmniejszy od czasu wojen napoleońskich, z około 73 000 żołnierzy. Przewiduje się, że około 51,6 miliona funtów zostanie rozwiniętych reklam rekrutacyjnych w siłach zbrojnych w tym roku budżetowym – wzrost o około 10 milionów funtów. Liczby zostały ujawnione przez ministra sił zbrojnych Luke Pollard.
Powiedział: „Odziedziczyliśmy kryzys zatrzymania i rekrutacyjny od ostatniej administracji i jesteśmy zdeterminowani, aby się z tym zająć.
„Rekrutacja reklamy jest jednym z naszych starań o przyciągnięcie rekrutów do brytyjskich sił zbrojnych”.
Dodał, że liczby w tym roku budżetowym są „częściowo prognozowane wydatki i mogą ulec zmianie”.
Reklamy dla RAF Widzą również wzmocnienie, z dodatkowym 2,3 miliona funtów do wydania (15,7 miliona funtów).
Tymczasem należy zapłacić 18,6 miliona funtów Royal Navy oraz reklamy Royal Marines, w dużej mierze zgodnie z ostatnimi latami.