Mieszkańcy każdego roku biorą więcej wakacji, odwiedzają więcej krajów i planują więcej podróży niż ktokolwiek inny w Wielkiej Brytanii, odrzucając prawie 14% więcej niż średnia krajowa.
Blisko jest czytanie na drugim miejscu, a Liverpool na trzecim miejscu. I chociaż można oczekiwać, że Londyn będzie latał wysoko, stolica pojawia się tylko na skromnym 10. miejscu obok Derby.
Badania przez ID Mobile Daje fascynujący wgląd w romans Wielkiej Brytanii z podróżami.
Średnio odwiedziliśmy siedem krajów i co roku odbywaliśmy dwie wycieczki za granicą. Europa pozostaje niezwykle popularna wśród Hiszpanii (57%), Francji (44%) i Włoch (32%) na szczycie listy ulubionych miejsc docelowych.
Naszymi największymi motywatorami podróży są poznanie nowych kultur (63%), zaznaczenie miejsca na liście rzeczy do zrobienia (33%) i – co nie dziwi – aby uciec od brytyjskiej pogody.
Liverpudlianie to najlepiej podróżowani ludzie w kraju, odwiedzając średnio dziewięć krajów. To cztery więcej niż Bradford, który przybywa na dole stołu ligowego z zaledwie czterema.
A brytyjscy najodważniejsi podróżnicy pochodzą z Portsmouth, gdzie 10% odwiedziło miejsca na długi czas, takie jak Japonia, Australia i Brazylia.
W badaniu 2000 dorosłych dotyczyło tego, jak często ludzie podróżują, ile krajów odwiedzili, i liczbę miejsc docelowych na ich liście życzeń.
Ujawniło to również zmieniające się nawyki świąteczne, w tym stale rozwijające się poleganie na danych mobilnych z 79% Brytyjczyków, którzy przyznają, że starają się podróżować bez niego.
Wczasowicze polegają na wędrowaniu danych, aby poruszać się w nowych miastach (37%), selfie po holijnym na społeczności (36%), restauracjach książkowych (27%), przesyłaniu strumieniowych swoich ulubionych programów (13%) i wysyłaniu zdjęć do znajomych w domu, aby uzyskać zazdrość (13%).
„Niezależnie od tego, czy porusza się po nowym mieście, natychmiast dzieli się wspomnieniami, czy relaksując się ze swoimi ulubionymi programami, podróżnicy polegają na danych mobilnych, jak nigdy dotąd”, mówi Lewis Henry, dyrektor ds. Klienta i marketingu w ID Mobile.
„Właśnie dlatego ID Mobile oferuje roaming integracyjny w 50 miejscach na całym świecie bez dodatkowych kosztów, zapewniając naszym klientom w kontakcie – z dużą ilością danych do eksploracji, strumieniowania i dzielenia się swoimi doświadczeniami z przyjaciółmi w domu – gdziekolwiek wędrują”.
Jakim jesteś podróżnikiem? Weź kwiz Aby odkryć swoją osobowość podróży i zobaczyć, jak roaming pasuje do Twojej podróży.