Daytona Beach, Floryda (4 lutego 2025) -NASCAR i Comcast ogłosili dziś odnowienie swojego dziesięcioletniego partnerstwa, a Comcast kontynuował swoją rolę zarówno jako najważniejszego partnera z serii NASCAR Cup, jak i sponsora tytułu serii XFINITINY. Relacja Comcast i NASCAR rozpoczęła się w 2014 roku, a współpraca między obiema firmami znacząco przyczyniła się do wzrostu sportu i zaangażowania fanów. Premier partnerstwo zostało odnowione od wielu lat, a sponsoring tytułowy serii Xfinity został rozszerzony na jeden rok.

POWIĄZANY: 2025 harmonogram serii xfinity |. Jak oglądać NASCAR: Twoje centrum na sezon 2025

Nowy w sporcie rozpoczynającym się w 2025 r., Fani wyścigu mogą spodziewać się „Xfinity Fastest Lap”, programu, który przyznaje jeden punkt wyścigu dla kwalifikującego się kierowcy i właściciela z najszybszym pojedynczym okrążeniem w każdej rasie, dodając dodatkową intensywność i strategię do konkurs. Ta nowa funkcja będzie częścią wszystkich trzech krajowych serii – Cup Series, Xfinity Series i Craftsman Truck Series – zwiększając konkurencyjny krajobraz i wrażenia fanów.

„Nie tylko wchodzimy do 11 roku naszej partnerstwa. Wprowadzamy pierwszego roku odnowionego relacji z NASCAR, wypełnionym świeżą energią i ekscytującymi możliwościami, aby poprawić konkurencję na torze w sposób, który nigdy wcześniej nie był robany, i nadal łączyć się z fanami w nowy i angażujący sposób ” – powiedział Matt Lederer, wiceprezes ds. Partnerstwa i zaangażowania marki w Comcast.

Comcast rozszerza partnerstwo NASCAR o więcej swoich marek łączności i rozrywki – Xfinity Mobile i Xumo. Xfinity Mobile dołącza do partnerstwa jako oficjalny partner bezprzewodowy NASCAR. Xumo, Comcast’s Streaming Platform Spoint Venture, stanie się oficjalnym partnerem wideo i strumieniowym NASCAR, z planami zaoferowania klientom wciągającym wrażenia i unikalnej treści.

„NASCAR jest niezwykle wdzięczny za dalsze partnerstwo Comcast i ich zaangażowanie w innowacje i zaangażowanie fanów w naszym sporcie” – powiedziała Michelle Byron, wiceprezes wykonawczy oraz dyrektor ds. Partnerstwa i licencji w NASCAR. „Ich wkład w ciągu ostatniej dekady, od zwiększenia doświadczeń fanów po wspieranie inicjatyw społeczności, był nieoceniony. Z niecierpliwością oczekujemy sukcesu naszego partnerstwa w sezonie 2025 i później. ”

WIĘCEJ: NASCAR zaprezentuje xfinisze najszybsze okrążenie na sezon 2025

Zobowiązanie Comcast w NASCAR wykracza poza tor i jest wplecione w jego aktywacje. Od sponsorowania tytułu Xfinity 500 po program Comcast Community Champion of the Year, który uznaje osoby w społeczności NASCAR, które wykazują wyjątkowe zaangażowanie w filantropijne przedsięwzięcia, Comcast konsekwentnie popierał sport i jego wartości. Ten program podkreśla zaangażowanie Comcast w odpowiedzialność społeczną i jego dostosowanie do wartości zaangażowania społeczności NASCAR.

To odnowione partnerstwo zapewnia, że ​​Comcast i NASCAR będą nadal dostarczać ekscytujące akcje wyścigowe i angażujące wrażenia fanów przez wiele lat.

Source link