Deitsch: Umieść mistrzostwo turnieju NCAA dla kobiet w ABC w najlepszym czasie

Deitsch: Umieść mistrzostwo turnieju NCAA dla kobiet w ABC w najlepszym czasie

Start Times Matter w sporcie, jeśli chodzi o oglądalność gry w mistrzostwach. World Series, Finały NBA, finał Pucharu Stanleya, mecz koszykówki męskiej NCAA i mecz mistrzostw uniwersyteckich w piłce nożnej, po to, by wymienić kilka mega-wydarzeń, wszystkie rozpoczynają się w programie telewizyjnym (na wschodnim wybrzeżu). Super Bowl emituje się nieco wcześniej (około 18:30 ET), ale kończy się w połowie czasu. Istnieje powód, dla którego programiści telewizyjni to historycznie to zrobili, i jest to zgodne z tym samym powiedzeniem, którego użył Willie Sutton, gdy ktoś zapytał go, dlaczego obrabował banki.

Reklama

Ponieważ tam są widzowie.

Przed dotarciem do koszykówki dla kobiet w Sports Illustrated przez ponad dekadę, w tym corocznie czwórkę kobiet. Ta rola dała mi okno na sport, a ja widziałem możliwość wystrzelenia rakiety ekonomicznej, gdy gracze stali się bardziej wykwalifikowani i wysportowani, a programy stały się głębsze. Ostatnie trzy lata pokazały, że wszystko wskazuje na strzał:

W erze BCC (przed Caitlin Clark) gra tytułowa 2022 między Karoliną Południową i Uconn przyciągnęła 4,85 miliona widzów i osiągnęła szczyt 5,91 miliona widzów w ESPN, ESPN2 i ESPNU, najwięcej widzów od prawie dwóch dekad.

W 2023 r. Mistrzostwa przeniosły się z sieci ESPN do ABC. Tytułowy pojedynek między LSU i Clark’s Iowa ponad dwukrotnie podwójnie 2022, średnio 9,9 miliona widzów.

Reklama

W ubiegłym roku gra tytułowa Karoliny Południowej przyciągnęła zadziwiające 18,9 miliona widzów na ABC i osiągnęła najwyższy poziom 24,1 miliona. To była najczęściej oglądana gra w koszykówkę (mężczyzn lub kobiet, college lub profesjonalista) od 2019 roku.

Wszystkie trzy gry pochyliły się o 15:00 ET, i istnieje silny argument, że nawet przy ich coraz większych ocenach telewizyjnych pozostawili jeszcze więcej uwagi publiczności na stole, emitując o 15:00 ET, a nie na pierwotnej, gdy więcej ludzi ogląda.

Podczas lat pisania o koszykówce kobiet widziałem, jak ESPN ma większe zaangażowanie w jego relację, od wyemitowania bardziej znanych gier sezonu regularnego w lepszych oknach programowania po zwiększenie zasięgu studyjnego z oddanymi ekspertami dla kobiet. Firma podjęła decyzję w 2021 r., Aby wyemitować wszystkie 63 gry turniejowe NCAA w kraju i umieściła oba półfinalne gry na Big ESPN. Teraz gra tytułowa jest emitowana w ABC. ESPN uznał, że ma produkt z rosnącym masowym odwołaniem i działał odpowiednio.

Umowa, którą ESPN podpisał z NCAA w zeszłym roku-ośmioletnią umowę o prawach mediów o wartości 920 milionów dolarów, która zawierała 40 mistrzostw połączonych razem (w tym koszykówkę kobiet) do 2032 r.-ma przepisy umowne, że gra tytułowa będzie emitowana w ABC. To świetna rzecz.

Reklama

Ale nadszedł czas. Zamiast zwykłego czasu rozpoczęcia ET – podobnie jak w niedzielnej grze mistrzostw – gra tytułowa powinna być emitowana w ABC od początku przyszłego roku, a dyrektorzy ESPN i NCAA powinny się do tego popierać.

Harmonogram ABC w tę niedzielę obejmuje nowe odcinki „Najśmieszniejszych filmów domowych w Ameryce” (19:00 ET), „American Idol” (20:00 ET) i „Piramidy o wartości 100 000 USD” (10:00 ET i zawodników celebrytów to Rob Riggle, Luenell, Fortune Feimster i Rachel Dratch). To nie do końca czwartkowy wieczór NBC w latach 90.

Walt Disney Co. na dłuższą metę skorzystałby na znacznie więcej od ujawnienia jednej ze swoich znaczących nieruchomości sportowych na większą publiczność, ponieważ koszykówka kobiet będzie grana na ESPN/ABC znacznie dłużej niż „idol” i „piramida” w tej sieci. American Idol narysował 4,66 miliona widzów w ostatnią niedzielę, podczas gdy Pyramid przyciągnął 2,29 miliona widzów. Gra tytułowa dla kobiet zatarłaby to w najlepszym czasie.

Każdy chce chronić własne lenno w Disney i istnieją uzasadnione wyzwania. Idol mógł wbudować w umowę, że nie można go uprzedzić. Jeśli chodzi o programowanie nie-NFL, Idol generuje również ponad 100 000 USD za 30-sekundowe miejsce, które jest solidne w 2025 r. W przypadku programu transmisji. Potrzebujesz więc wielu kierowników od wielu siostrzanych partnerów, aby tak się stało, ale jest to dobry długoterminowy biznes korporacyjny dla spółki macierzystej. Willow Bay, dziekan USC Annenberg School for Communication and Journalism, oraz jej małżonka Bob Iger, dyrektor generalny Walt Disney Company, znają moc sportu kobiet. W ubiegłym roku para kupiła pakiet kontrolny w Angel City FC National Women’s Soccer League. Iger może sprawić, że zdarzy się to bardzo łatwo, jeśli tego chce.

Reklama

Bez wątpienia popołudniowe okno stworzyło świetną oglądalność w grze tytułowej w ciągu ostatnich dwóch lat, a niedzielna wskazówka o godzinie 15:00 (ET) ma zalety, biorąc pod uwagę, że jest to dostępny czas dla młodszych fanów. (Prokuratura nie ma tutaj sprzeciwu, wasz honor.) Ale Prime Time on ABC w niedzielę lub nawet wtorek będzie lepiej.

ESPN nie udostępnił dyrektora programistycznego na zapytaniu na ten temat, najprawdopodobniej dlatego, że stara się być dobrymi partnerami korporacyjnymi. Ale w zeszłym roku, kiedy zapytałem o Nicka Dawsona, starszego wiceprezesa ds. Programowania i przejęć ESPN, powiedział:

„Rozmowy miały miejsce w odniesieniu do przedziału czasowego gry o mistrzostwo, a także względy sieciowe dla krajowych półfinałów. To ośmioletnia umowa, więc tam, gdzie zaczynamy, może nie być tam, gdzie kończymy. W tej chwili naszym celem jest kontynuowanie tego, co zrobiliśmy-mistrzostwo na ABC w takim późnym popołudniu niedzielne szczeliny, które z potencjalnej perspektywy, nasza drużyna badawcza, która nie jest taka, że ​​nie jest to różnica, która nie jest taka różnica, która nie jest taka różnica, która nie jest potencjalna. okno w czasie prime. ”

Chociaż decyzja musiałaby się zdarzyć na poziomie nad nią, zapytałem Meg Arnonwitz, starszy wiceprezes ds. Produkcji ESPN i osobę punktową dla turnieju kobiet, co pomyślała o tym pomyśle. „To, co z pewnością poparłabym rozmowy na temat tego, jak nadal stawiamy ten sport w najlepszym możliwym świetle, aby mógł rozwinąć się i dać mu ekspozycję” – powiedziała. „Nigdy nie powinniśmy unikać prowadzenia tych rozmów”.

Reklama

Dodała Rebecca Lobo, główna analityk turnieju kobiet: „Przeniesienie meczu o mistrzostwo z ESPN do ABC w 2023 r. Okazało się genialną decyzją, która wykorzystała nową popularność kobiet w koszykówce kobiet. Jestem ciekawy, w jaki sposób wpłynęłyby to na oceny, gdyby gra została przeniesiona do najlepszego czasu. Ale ufam również, czy jest to, czy i kiedy to wszystko jest to, że jest to odpowiednio.”

Gra dla kobiet jest w świetnym miejscu. Elite Eight Round wynosił średnio 2,9 miliona widzów, drugi najczęściej obserwowany Eight Eight w rekordowym i wzrósł o 34 procent w porównaniu z 2023 r. ESPN doświadczył ogromnego nadzwyczajnego z Nexusem Clarka i przeniesieniem tytułowej gry do ABC. Finał Prime Time to następny krok. Kiedy masz pęd, jeźdź nim.

Ten artykuł pierwotnie pojawił się w Atletyczny.

Sports Business, Kobiet Koszykówka, Opinia, Women’s NCAA Tournament

2025 The Athletic Media Company

Source link