ESPN ma oficjalnie ogłoszony Umowa do zdobycia NFL Media – w tym sieć NFL i RedZone. NFL otrzymałby również 10% udziałów w ESPN.
W ogłoszeniu ESPN podał więcej szczegółów na temat przyszłości RedZonektóre pojawiły się, gdy umowa została początkowo zgłoszona w zeszłym tygodniu. ESPN posiada szerokie prawa do marki „redZone”, co oznacza, że w przyszłości może być więcej jej wersji. NFL byłby właścicielem, działał i produkuje NFL RedZone i zachowaj prawa do rozpowszechniania go cyfrowo.
Scott Hanson wróci również jako gospodarz NFL RedZone Po niedawnym zgodzie na nową umowę z NFL. Potwierdził, że po wydaniu wiadomości nigdzie się nie wybiera.
„To oficjalne. (I dla tych, którzy zastanawiają się: tak, nadal będę gościł RedZone.)”, Hanson napisał na X. „Wystrzelony na świetny sezon! Optymistycznie o tym nowym partnerstwie! (I mogę zadzwonić do @Adamschefter„ współpracownikiem ”po raz drugi w mojej karierze… miły bonus!)”
Istnieją jednak obawy związane z umową. Nadal musi otrzymać zgodę rządu. W rzeczywistości, Sporty front office ’ Michael McCarthy zgłoszono „rosnąca obawa”Prezydent Donald Trump może spróbować go opóźnić lub zablokować, biorąc pod uwagę wielkość umowy.
Więcej na temat umowy ESPN-NFL
W ramach przełomowej oferty ESPN byłby teraz właścicielem sieci NFL i w pełni zintegrował się z aplikacją bezpośrednio do konsumenta, która ma zostać uruchomiona tej jesieni. Ponadto NFL.com Fantasy Football ma połączyć się z ESPN Fantasy. Oprócz NFL RedZoneNFL będzie również właścicielem i będzie działać Filmy NFLW NFL+ i NFL.com, między innymi nieruchomości.
ESPN będzie również licencjonować trzy gry NFL na sezon w sieci NFL w ramach umowy. ESPN dostosuje również ogólny harmonogram NFL, przenosząc cztery gry na NFL Network, która będzie nadal emitować siedem gier rocznie.
„Od momentu uruchomienia w 2003 roku NFL Network zapewniła miliony fanów bezprecedensowy dostęp do sportu, który kochają”, powiedział komisarz NFL Roger Goodell w oświadczeniu. „Niezależnie od tego, czy debiutował w czwartek wieczorem, w telewizji kombajnu, czy opowiadając niesamowite historie piłkarskie poprzez oryginalne programy i najświeższe wiadomości, NFL Network dostarczyła. Sprzedaż sieci do ESPN opiera się na tym niezwykłym dziedzictwie, dostarczając więcej piłki nożnej NFL dla większej liczby fanów na nowy i innowacyjny sposób”.
ESPN przygotowuje się do uruchomienia usługi bezpośredniej do konsumenta, która będzie kosztować 29,99 USD miesięcznie i formalnie debiut w ciągu najbliższych kilku tygodni. NFL RedZone Prawdopodobnie będzie kluczowym punktem sprzedaży, jeśli umowa przejdzie. Dodatkowo ESPN również przyniósł Bogate żelazo Powrót do fal powietrznych Począwszy od 2 września, a jego tytułowy program będzie emitowany w usłudze DTC ESPN.