Wielka Brytania firma kolejowa została ukarana grzywną w wysokości 1 miliona funtów po tym, jak nie wdrożyła środków bezpieczeństwa, które mogły zaoszczędzić życie 28-letniej kobiety na jednej ze swoich usług. 28 -letni Bethan Roper zmarł po utrzymaniu śmiertelnego urazu głowy z powodu zwisającej gałęzi drzewa, a Wychylając się z okna na Great Western Railway (GWR) Podróż przez Bath w 2018 roku. Organ ochrony kolejowej odkrył, że incydent, który miał miejsce, gdy wyskakowała głowę z okna Droplight, podczas gdy pociąg podróżował z prędkością 75 km / h, była „tragedią możliwą do uniknięcia”.

GWR został ukarany grzywną w wysokości 1 miliona funtów i nakazał pokryć koszty w wysokości ponad 78 000 funtów po przyznaniu się do naruszenia przepisów dotyczących prawa zdrowia i bezpieczeństwa i bezpieczeństwa kolejowego w piątek. Biuro Rail and Road (ORR) powiedział, że firma była świadoma „wielu poprzednich incydentów” powiązanych z oknami Droplight, które umożliwiają pasażerom użycie uchwytu na zewnątrz podczas zejścia, ale nie wprowadziła zalecanych środków bezpieczeństwa.

„Chociaż GWR był już świadomy wielu poprzednich incydentów, firma nie dokonała pisemnej oceny ryzyka dla okien Droplight do września 2017 r.” – powiedział organ regulacyjny.

„Jednak później ORR stwierdził, że ocena nie jest ani odpowiednia, ani wystarczająca i napisała do GWR, aby podkreślić jego niedociągnięcia. Ocena nie została zmieniona w świetle obaw ORR, a działania GWR w celu zmniejszenia ryzyka nie zostały wdrożone przed śmiertelnym incydentem w 2018 r.

„Ta ocena określiła zagrożenie jako jedno z najważniejszych zagrożeń bezpieczeństwa”.

Oddział dochodzenia w sprawie wypadków kolejowych (ROIB) wydał zalecenia bezpieczeństwa dotyczące okien Droplight po tym, jak pasażer zmarł w podobnych okolicznościach w pobliżu Balham w południowym Londynie w 2016 r.

Dalsze wskazówki po śmierci pani Roper przyczyniły się do wycofania wszystkich zapasów z systemem Droplight Windows lub wyposażonych w elementy sterujące inżynieryjne, aby zapobiec otwieraniu okien podczas poruszania się pociągów.

Richard Hines, główny inspektor kolei ORR, powiedział: „Nasze myśli pozostają z rodziną i przyjaciółmi Bethana Ropera. Jej śmierć była tragedią, która podkreśla potrzebę operatorów pociągów do proaktywnego zarządzania ryzykiem i działaniem szybko, gdy rekomendacje dotyczące bezpieczeństwa są bezpieczne.

„Nasze dochodzenie wykazało, że GWR nie spełniło swoich obowiązków, a prokuratura odzwierciedla poważne konsekwencje tej porażki. Z zadowoleniem przyjmujemy działania podjęte przez GWR i szerszy przemysł w celu zmniejszenia ryzyka. Bezpieczeństwo musi zawsze pozostać pierwszym priorytetem w Wielkiej Brytanii”.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj