Dołącz do Fox News, aby uzyskać dostęp do tej zawartości

Osiągnąłeś maksymalną liczbę artykułów. Zaloguj się lub utwórz darmowe konto, aby kontynuować czytanie

Wpisując swój adres e-mail i kontynuując, wyrażasz zgodę na warunki Fox News Warunki użytkowania I Polityka prywatnościktóry obejmuje nas Powiadomienie o zachętach finansowych.

Wpisz prawidłowy adres e-mail.

Patrioci z Nowej Anglii Fundacja na rzecz walki z antysemityzmem (FCAS), należąca do Roberta Krafta, rozpoczęła przełomową kampanię, która jednoczy wszystkie główne ligi sportowe w Ameryce Północnej, przedstawiając ikony każdej z nich w walce z antysemityzmem i wszelką nienawiścią.

Takie jak Billie Jean King, Shaquille O’Neal, Joe Torre Jima HarbaughaDoc Rivers, Candace Parker, Zach Hyman, Ryan Blaney i nie tylko połączyli siły w ramach akcji „#TimeOut Against Hate”, zmieniając jeden z najczęstszych gestów we wszystkich sportach w wezwanie przeciwko nienawiści.

Nowa reklama i kampania są pierwszą tego rodzaju, ponieważ angażuje nie tylko ligę sportową, ale także jej komisarzy, gwiazdy i legendy, które łączą siły, aby promować pokój i zrozumienie.

KLIKNIJ TUTAJ, ABY UZYSKAĆ ​​WIĘCEJ RELACJI SPORTOWYCH NA FOXNEWS.COM

Roberta Krafta w listopadzie 2023 r

Właściciel New England Revolution Robert Kraft obserwuje rozgrzewkę przed meczem z Philadelphia Union na stadionie Gillette 8 listopada 2023 r. w Foxborough w stanie Massachusetts. (Brian Fluherty – USA TODAY Sports)

„Kampania „#TimeOut Against Hate” to efektywna współpraca czołowych przedstawicieli najważniejszych dyscyplin sportowych, którzy zebrali się, aby stawić czoła problemowi, który dotyka nas wszystkich” – stwierdził Kraft w ekskluzywnym oświadczeniu dla Fox News Digital.

„Nasz naród zmaga się obecnie z rosnącą nienawiścią i niezwykle ważne jest, abyśmy zjednoczyli nasze głosy i przeciwstawili się jej. Jednocząc komisarzy najlepszych lig sportowych w Ameryce Północnej, robimy historyczny i istotny krok w walce z nią. Wszyscy form nienawiści Inicjatywa ta nie tylko wyznacza pozytywny kurs w kierunku bardziej zintegrowanego świata, ale stanowi wezwanie do współczucia i szacunku dla wszystkich”.

Kampanię rozpoczęto zaledwie dwa dni po budzącej strach rocznicy Ataki Hamasu 7 października nad Izraelem i nie byłoby to możliwe, gdyby Kraft nie zebrał wszystkich komisarzy z głównych lig sportowych – po raz pierwszy wszyscy się zebrali.

Robert Kraft z Patriots wycofuje poparcie dla Uniwersytetu Columbia w obliczu sprzeciwu wobec przemocy

Roger Goodell z NFL, Adam Silver z NBA, Rob Manfred z MLB, Gary Bettman z NHL, Cathy Engelbart z WNBA, Dawn Garber z MLS, Jessica Berman z NWSL i Steve Phelps z NASCAR – wszyscy razem w tym samym pomieszczeniu. Podnosi znaczenie tej kampanii, nie tylko dla FCAS. Ale cały nasz kraj.

Billie Jean King ogłasza przerwę ręką

Billie Jean King pozuje w ramach kampanii #TimeOut Against Hate. (Podstawy zwalczania antysemityzmu)

„Kampania #TimeOut Against Hate stanowi ważny punkt zwrotny w naszej ciągłej walce z wszelkimi formami nienawiści” – powiedziała prezes FCAS Tara Levine w oświadczeniu dla Fox News Digital.

„Łącząc różnorodne głosy i społeczności, nie tylko wzmacniamy nasze przesłanie, ale także wzmacniamy nasze zaangażowanie w tworzenie świata, w którym każda osoba jest ceniona i traktowana z godnością i szacunkiem. Ta inicjatywa podkreśla znaczenie naszej wspólnej solidarności. Zachęcając ludzkość abyśmy wszyscy razem przeciwstawili się nietolerancji, możemy zbudować kulturę współczucia, zrozumienia i akceptacji, aby każdy czuł się bezpiecznie w swoich społecznościach”.

Sam Kraft i za pośrednictwem swojej fundacji bardzo głośno wypowiadał się na temat wzrostu antysemityzmu i chęci przeciwstawienia się mu. Rozpoczęte w marcu 2023 r. kampanie fundacji #StandUpToJewishHate i #StandUpToAllHate przedstawiły Błękitny Plac jako symbol jedności i solidarności w walce z nienawiścią do Żydów i wszelką nienawiścią.

Doc Rivers ręką sygnalizuje przerwę na żądanie

Doc Rivers ręką sygnalizuje przerwę na żądanie. (Podstawy zwalczania antysemityzmu)

Kliknij tutaj, aby pobrać aplikację Fox News

Kampania będzie miała swoją premierę w programie „Thursday Night Football” pomiędzy San Francisco 49ers i Seattle Seahawks, a także będzie wyświetlana na różnych platformach cyfrowych, w mediach społecznościowych, na billboardach i nie tylko.

Śledź Fox News Digital Relacje sportowe w Xi subskrybuj Biuletyn sportowy Fox News.

Source link