Patrioci z Nowej Anglii Fundacja na rzecz walki z antysemityzmem (FCAS), należąca do Roberta Krafta, rozpoczęła przełomową kampanię, która jednoczy wszystkie główne ligi sportowe w Ameryce Północnej, przedstawiając ikony każdej z nich w walce z antysemityzmem i wszelką nienawiścią.
Takie jak Billie Jean King, Shaquille O’Neal, Joe Torre Jima HarbaughaDoc Rivers, Candace Parker, Zach Hyman, Ryan Blaney i nie tylko połączyli siły w ramach akcji „#TimeOut Against Hate”, zmieniając jeden z najczęstszych gestów we wszystkich sportach w wezwanie przeciwko nienawiści.
Nowa reklama i kampania są pierwszą tego rodzaju, ponieważ angażuje nie tylko ligę sportową, ale także jej komisarzy, gwiazdy i legendy, które łączą siły, aby promować pokój i zrozumienie.
KLIKNIJ TUTAJ, ABY UZYSKAĆ WIĘCEJ RELACJI SPORTOWYCH NA FOXNEWS.COM
„Kampania „#TimeOut Against Hate” to efektywna współpraca czołowych przedstawicieli najważniejszych dyscyplin sportowych, którzy zebrali się, aby stawić czoła problemowi, który dotyka nas wszystkich” – stwierdził Kraft w ekskluzywnym oświadczeniu dla Fox News Digital.
„Nasz naród zmaga się obecnie z rosnącą nienawiścią i niezwykle ważne jest, abyśmy zjednoczyli nasze głosy i przeciwstawili się jej. Jednocząc komisarzy najlepszych lig sportowych w Ameryce Północnej, robimy historyczny i istotny krok w walce z nią. Wszyscy form nienawiści Inicjatywa ta nie tylko wyznacza pozytywny kurs w kierunku bardziej zintegrowanego świata, ale stanowi wezwanie do współczucia i szacunku dla wszystkich”.
Kampanię rozpoczęto zaledwie dwa dni po budzącej strach rocznicy Ataki Hamasu 7 października nad Izraelem i nie byłoby to możliwe, gdyby Kraft nie zebrał wszystkich komisarzy z głównych lig sportowych – po raz pierwszy wszyscy się zebrali.
Roger Goodell z NFL, Adam Silver z NBA, Rob Manfred z MLB, Gary Bettman z NHL, Cathy Engelbart z WNBA, Dawn Garber z MLS, Jessica Berman z NWSL i Steve Phelps z NASCAR – wszyscy razem w tym samym pomieszczeniu. Podnosi znaczenie tej kampanii, nie tylko dla FCAS. Ale cały nasz kraj.
„Kampania #TimeOut Against Hate stanowi ważny punkt zwrotny w naszej ciągłej walce z wszelkimi formami nienawiści” – powiedziała prezes FCAS Tara Levine w oświadczeniu dla Fox News Digital.
„Łącząc różnorodne głosy i społeczności, nie tylko wzmacniamy nasze przesłanie, ale także wzmacniamy nasze zaangażowanie w tworzenie świata, w którym każda osoba jest ceniona i traktowana z godnością i szacunkiem. Ta inicjatywa podkreśla znaczenie naszej wspólnej solidarności. Zachęcając ludzkość abyśmy wszyscy razem przeciwstawili się nietolerancji, możemy zbudować kulturę współczucia, zrozumienia i akceptacji, aby każdy czuł się bezpiecznie w swoich społecznościach”.
Sam Kraft i za pośrednictwem swojej fundacji bardzo głośno wypowiadał się na temat wzrostu antysemityzmu i chęci przeciwstawienia się mu. Rozpoczęte w marcu 2023 r. kampanie fundacji #StandUpToJewishHate i #StandUpToAllHate przedstawiły Błękitny Plac jako symbol jedności i solidarności w walce z nienawiścią do Żydów i wszelką nienawiścią.
Kliknij tutaj, aby pobrać aplikację Fox News
Kampania będzie miała swoją premierę w programie „Thursday Night Football” pomiędzy San Francisco 49ers i Seattle Seahawks, a także będzie wyświetlana na różnych platformach cyfrowych, w mediach społecznościowych, na billboardach i nie tylko.
Śledź Fox News Digital Relacje sportowe w Xi subskrybuj Biuletyn sportowy Fox News.