Oburzające wymagania przez Uderzające sterowniki rurowe Uwzględnij wejście dwa na jednego do parków rozrywki, w tym Legoland-gdy ich akcja przemysłowa doprowadza Londyn na kolana, poinformował Telegraph.

Chaos przemysłowy przez Związek zawodowy RMT sparaliżował stolicę, a wszystkie oprócz trzech podziemnych linii zostały zawieszone w poniedziałek w niszczycielskim ciosie dla osób dojeżdżających do pracy.

Jednak bezwstydna lista żądań Unii obejmuje dostęp do karty podróży, która zawiera również swoje posiadaczy transakcje biletowe w LEGOLAND, Thorpe Park i Chessington World of Adventures. Uwzględniono również wycieczki z przewodnikiem po pałacu Buckingham i noc w Soho o tematyce drag. Raport pojawia się jako Sadiq Khan „zaginęła”, ponieważ Strike Action prowadzi Londyn.

Keith Prince, The Konserwatyści„Rzecznik transportu w ratuszu, zatrzasnął żądania związku jako„ żart ”i powiedział, że zwykli londyńczycy nie będą wspierać trwających spacerów.

„RMT doprowadziło stolicę na kolana, aby żądać biletów na park rozrywki i dodatkowego dnia wolnego na tydzień” – zastanawiał się.

„To żart – londyńczycy ciężko pracują nad tym, co chcą, a jeśli RMT myśli, że zamierzają utrzymać miasto, aby okropnie zająć się rollercoasters, to bardzo szybko dowiedzą się, jak mało londyńczycy ich to wspierają.

„Ten kryzys nie może trwać – gdzie jest burmistrz i gdzie jego przywództwo w tym kluczowym czasie dla naszego miasta?”

Szefowie Unii bronią „zaległych problemów”

Eddie Dempsey, sekretarz generalny RMT, powiedział wcześniej, że istnieją „wyjątkowe problemy związane z ustaleniami dotyczącymi podróży personelu” między jego szefami związkami i tubami, powodując „atmosferę nieufności… gdzie nasi członkowie czują się, jakby nikt ich nie słucha”.

Członkowie RMT uderzający w tym tygodniu wymagają między innymi, że szefowie Tube przyznają im dostęp do tak zwanej karty rabatowej z dyskontem.

Formalnie znana jako karta rekreacyjna personelu kolejowego, karta prywatna daje ogromne 75 procent na wszystkich głównych biletach pociągów poza Londynem. Daje również posiadaczom wejście dwa na jeden do znacznej listy atrakcji turystycznych w całym kraju.

Ujawniono szokujące korzyści

Warunki dla karty prywatnej mówią: „Aby wymienić swoją ofertę, odwiedź stronę internetową przewodnika z Days Out, wybierz i zarezerwuj swoją ofertę, a po przyjeździe po prostu zaprezentuj kartę podróży personelu, kartę rekreacyjną personelu kolejowego lub kartę rekreacyjną RST; to obejmie twój wpis i jeden gość”.

Uczestniczące parki rozrywki obejmują także Cadbury World i The London Eye.

„Wszystkie oferty publiczne są również dostępne dla posiadaczy personelu obiektów podróży” – mówią warunki.

Te oferty publiczne, dostępne na stronie internetowej Guide prowadzonej przez National Rail, obejmują: Camden Pub Crawl; interaktywne wydarzenie o tematyce PAC Man w Manchesterze; oraz wydarzenie zatytułowane „Ultimate Drag Queen Disco Tour: A Bajeczna przygoda w Londynie!”

Źródło Unii poinformowało Telegraph: „Koncesje podróży są zróżnicowane w Londynie pod ziemią. I wycieczki do Legoand nie stanowią części żadnych negocjacji.

„Ale jeśli Legoland potrzebuje pomocy w budowie wyświetlacza stacji LEGO Tube, odniesiemy wezwanie naszym członkom”.

Czterodniowe tygodniowe zapotrzebowanie na oburzenie

Główne wymagania RMT obejmują skrócenie czasu pracy do czterodniowego, 32-godzinnego tygodnia roboczego oraz zmiany wzorców zmian, aby zmniejszyć zmęczenie spowodowane „ekstremalnymi obrotami zmiany”.

Podatnicy subsydiowali główne pociągi pasażerskie przez oszałamiające 12,5 miliarda funtów w ubiegłym roku, czyli około 57 000 funtów za każde z 220 000 osób, które szacuje się, że będzie działać w szerszym sektorze kolejowym.

Oznacza to, że każdy z 28,6 miliona gospodarstw domowych w kraju zapłacił 437 funtów na główne koleje i zalety dla pracujących nad nimi pracowników. Był to spadek liczby dokładnie 440 funtów z lat 2023, chociaż dzieje się tak, ponieważ w tym okresie wzrosło o 200 000 gospodarstw domowych.

Odsłonięty chaos serwisowy

Transport do Londynu (TFL) przestał publikować dane punktualnościowe zwykłej rurki w 2020 r. Covid Pandemia i nie uruchomiła się tego.

Dane roczne pokazują, że 90,9 procent planowanych usług rurowych obsługiwanych w ubiegłym roku, co oznacza, że ​​9,1 procent zaplanowanych pociągów nie działało. W ciągu roku budżetowego 2019-20 ma spadek z 92,7 procent usług.

W poniedziałek Downing Street wezwał RMT Union i TFL, aby wrócić do stołu negocjacyjnego, aby zakończyć strajk.

PM wymaga działania

Oficjalny rzecznik premiera powiedział telegrafowi: „Myślę, że londyńczycy słusznie będą mieli dziś poranne zakłócenia związane z uderzeniami tubów-gdy rodzice starają się wysadzić swoje dzieci w szkole, dostać się do spotkań w szpitalu, wejść do pracy-a RMT i TFL muszą wrócić do stolika, współpracować w celu rozwiązania tego problemu w zainteresowaniach pasażerów”.

Rządowy projekt ustawy o zatrudnieniu może zmniejszyć bariery w działaniach strajkowych, ale żaden 10 nalegał, ponieważ chciał bardziej konstruktywnego związku z związkami, a nie podejście „spalonej ziemi” w ramach podejścia do „spalonej ziemi” Torysi.

Source link