Minęło sześć lat od główny most Korzystanie z tysięcy londyńczyków codziennie było odcięte od ruchu kierowcy – od tego czasu koszty naprawy wzrosły.

Most Hammersmith, imponująca wiktoriańska konstrukcja przekraczająca River Tamizę na zachodzie Londynzostał zamknięty w kwietniu 2019 r. Po tym, jak inżynierowie znaleźli pęknięcia w swoim 138-letnim projekcie.

Podczas gdy osoby dojeżdżające do pracy starali się znaleźć alternatywne trasy transportowe – z czasem podróży wydłużonych o godzinę dla osób podróżujących autobusem z Barnes do stacji Hammersmith – należy jeszcze poczynić znaczące postępy w zakresie naprawy kluczowego kawałka miasta infrastruktura.

Szacuje się, że 22 000 kierowców korzysta z trasy codziennie przed jej zamknięciem – ale koszty naprawy mostu wzrosły do ​​250 milionów funtów, co stanowi wzroście o wartości 40 milionów funtów w 2019 r.

Transport do Londynu powiedział, że podjęto prace w celu wzmocnienia cokołów mostu, ale przyznał, że długoterminowy plan przyszłości był nadal na etapie rozwoju.

Burmistrz Londynu Sadiq Khan powiedział, że TFL zapłaci za pracę tylko wtedy, gdy byłaby częścią długoterminowej umowy o finansowaniu rządu.

Taka umowa w 2021 r. Sugerowała, że ​​koszty zostały podzielone między londyńską dzielnicę Hammersmith i Fulham, Departament Transportu i TFL.

Kanclerz Rachel Reeves powiedziała, że ​​będzie współpracować z panem Khanem, aby ponownie otworzyć most przed zeszłorocznymi wyborami powszechnymi, ale nie podała szczegółowych informacji na temat tego, jak projekt zostanie sfinansowany.

Pojawia się po Fleur Anderson, poseł Partii Putneya, powiedział lokalnej służbie raportowania demokracji, że most może się ponownie otworzyć do połowy lat 30. XX wieku.

Podczas gdy pojazdy nadal nie są w stanie przekroczyć, oczekuje się, że odnowiony dostęp do pieszych, rowerzysty i skuterów zostanie zaprezentowany wiosną.

Ale powolny postęp rozczarował niektóre, a Lord Harries z Pentregarth sugeruje, że „tysiące osób dojeżdżających do pracy były bardzo poważnie niedogodne od ponad pięciu lat” podczas debaty w grudniu.

„W tym czasie Notre Dame został wypatrzony przez ogień i odbudowany” – dodał.

Sarah Olney, poseł Partii Putneya, powiedziała The Telegraph, że perspektywa kolejnych 10 lat bez mostu dla kierowców była „niezwykle przygnębiającą” perspektywą.

„Potrzebujemy finansowania rządu centralnego, aby to naprawić, ponieważ koszt jego naprawienia znacznie wykracza poza to, co TFL lub Hammersmith i Fulham będą mogli sobie pozwolić” – powiedziała.

„Przede wszystkim była to niezadowalająca sytuacja, która powoduje teraz tę ogromną odpowiedzialność finansową i (rząd centralny), jedyne osoby, które mogą jej zapłacić, do tej pory odmówili”.

Rzecznik Departamentu Transportu powiedział: „Odziedziczyliśmy trudną sytuację z mostem Hammersmith, w którym od wielu lat decydują o jego przyszłości. Rozpoznajemy frustrację, jaką jego ciągłe zamknięcie powoduje kierowców.

„Nadal ściśle współpracujemy z londyńską dzielnicą Hammersmith & Fulham oraz Transport do Londynu w renowacji mostu”.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj