Zupełnie nowa sekcja północnej części Sewilla Metro Line 3 otrzymał zielone światło w umowie uzgodnionej na 173 miliony euro (144 miliony funtów).
Nowy linia Według szpitala Virgen Macarena będzie biegał nieco ponad pół mili wzdłuż Calle San Juan de Ribera i Avenida Doktor Railwaygazette.com.
Sewilla jest stolicą i największym miastem Andaluzja Region i wita około trzech milionów turystów rocznie, co czyni go jednym z najczęściej odwiedzanych miejsc w Hiszpania. Jest to również najlepszy wybór dla brytyjskich turystów, dzięki bogatej kulturze, imponującej architekturze i żywych festiwalach.
Wycinanie i pokład budowa Metoda zostanie zastosowana do budowy nowej linii – która obejmuje kopanie wykopu, budowanie tunelu, a następnie przywracanie ziemi do pierwotnego stanu.
Tymczasem w pobliżu szpitala linia będzie się nudzić pod istniejącym parkingiem podziemnym, aby odbyć imponujące 20 metrów poniżej poziomu ulicy.
Oprócz umowy o wartości 144 milionów funtów na zbudowanie nowej sekcji, Betancourt Ingenieros i Eptisa otrzymali umowę o 4,9 miliona euro (4 miliony funtów) na nadzorowanie prac, a Ingniería Atecsur ma umowę o 500 000 euro (417 000 funtów) na koordynację procedur bezpieczeństwa .
Nowa część linii 3 zostanie zbudowana z przepisem przyszłej wymiany z linią 4,5 -milową 4 – łączącą dzielnice północne i południowe – czyli obecnie w budowie i oczekuje się, że zostanie ukończony do 2030 r.
Pomysł metra w Sewilli został po raz pierwszy zaproponowany w 1968 r., Kiedy rada miasta wzbudziła obawy, że systemy transportu powierzchniowego były niewystarczające, aby zaspokoić wymagania jego mieszkańców.
Eksperymentalna budowa rozpoczęła się w 1974 r., Wraz z określoną konstrukcją rozpoczynającą się dwa lata później. Jednak w 1981 r. Poważne obawy zostały podniesione po pomniku San Fernando w Plaza Nueva zatonął. Kilka miesięcy później na stacji Puerta Jerez pojawił się pięciometrowy zlew, a później w tym roku w kilku budynkach w dzielnicy San Bernado. Prace zostały następnie zawieszone w 1984 r.
W 1999 r., Piętnaście lat po zatrzymaniu prac, osiągnięto porozumienie w celu reaktywowania budowy i budowy rozpoczęte we wrześniu 2003 r.
Obecnie metro w Sewilli działa na 11 mil z 21 stacji obsługującej przez Sewilla i jej obszaru metropolitalnym, działając całkowicie od dowolnego ruchu szynowego lub ulicznego.
Linia 1 została zainaugurowana w kwietniu 2009 r., Z planami budowania trzech kolejnych linii. Był to szósty system metra, który został zbudowany w Hiszpanii, po tych w Madrycie, BarcelonaValencia, Bilbao i Palma de Mallorca.
Jest to piąta co do wielkości firma metra w Hiszpanii według liczby pasażerów, z imponującymi 20 milionami w 2023 r.