A Ekspert nieruchomości podzielił się mało znaną strategią To sprawi, że dom „odleci z rynku” i pomoże sprzedawcom zabezpieczyć wiele ofert. . proces sprzedaży domu Czasami może stać się frustrujące, ponieważ sprzedawcy nadal czekają na odpowiednią ofertę.
Ta „tajna” strategia może odwrócić ten proces na głowie, pomagając sprzedawcom zabezpieczyć wiele ofert, a nawet wojnę licytacyjną. Michael Smith, ekspert od nieruchomości w Bluefield Realty Group Powiedział: „Większość ludzi uważa, że sprzedaż sprowadza się do lokalizacji i ceny, ale prezentacja i inteligentny marketing robią świat. Jeśli zrobisz to właściwie, Twój dom może naprawdę odlecieć z rynku”. Ekspert nieruchomości wyjaśnił, że istnieje czteroczęściowa strategia, która działa dobrze z taktyką nieruchomości, dodając, że po procesie pomoże w ich domach w sprzedaży z wysokimi ofertami.
1. Wszystko zaczyna się od wyceny:
Według eksperta pierwszym krokiem jest elegancka wycena nieruchomości. Ostrzega, że drogie w nadziei na „opuszczenie miejsca na negocjowanie” jest błędem, który może pozostawić domy w Internecie.
Powiedział: „Jeśli masz nieco pod wartością rynkową, tworzysz uczucie okazji. Właśnie wtedy kupujący wpadają i konkurują ze sobą, co przekracza ostateczną cenę sprzedaży wyższą niż gdybyś był zbyt silny na początek.
„Ustalona lista może być trująca. Jeśli siedzi zbyt długo, ludzie zakładają, że coś jest w tym nie tak. Inteligentna, nieco kusząca cena jest często wyzwalaczem wielu ofert”.
2. Inscenizacja i fotografia, które przestają przewijać kupujących:
Ekspert nalegał, aby propety zawsze wyglądały na reprezentację online i osobiście. Wzywa sprzedawców do odrzucenia, pochylania się w kierunku neutralnego wystroju i użycia oświetlenia w pełni.
Powiedział: „Pierwsze wrażenia są wszystkim. Rzeczywistość zakochują się w zdjęciach, zanim jeszcze przejdą przez drzwi. Profesjonalna inscenizacja i fotografia nie są wydatkiem, są inwestycją. Jeśli ludzie mogą sobie wyobrazić się w domu, zamiast walczyć o bałagan innej osoby, znacznie bardziej prawdopodobne jest, że mają mocną ofertę”.
3. Buzz „Wkrótce” ofert:
Ekspert nieruchomości przywołuje również dokuczanie Twojej nieruchomości, zanim jeszcze się uruchomi. Powiedział:
„Akty„ Wkrótce ”są jak upuszczenie zwiastuna filmowego. Budujesz szum przed premierą. Kupujący widzą, że coś pożądanego trafi na rynek, a strach przed brakiem.
Według niego taktyka ta jest szczególnie skuteczna w obszarach konkurencyjnych. „Ludzie chcą tego, co według nich jest w krótkim zaopatrzeniu. Jeśli zobaczą, że jest już zainteresowanie, będą działać szybciej, często składając silniejsze oferty, aby uniknąć utraty”.
4. Widoki czasowe, aby podkręcić ciśnienie
Ekspert nieruchomości powiedział: „Zamiast rozpraszać oglądanie w całym tygodniu, trzymaj pojedynczy otwarty dom lub skoncentrowane okno widokowe. Wymusza wszystkich nabywców do tej samej przestrzeni w tym samym czasie.
„Kiedy kupujący wchodzą i widzą, jak inni spoglądają w ten sam dom, konkurencyjny instynkt przejmuje kontrolę. Jest bardziej prawdopodobne, że licytują szybko i agresywnie”.