Meghan Markle został wezwany do „wyraźnie oddziel” jej dwa sklepy internetowe Kiedy uruchamia ją jak zawsze markę po swoim najnowszym ruchu. Księżna Sussex wprowadziła Nowy sklep internetowy w tym tygodniu zawierająca „wyselekcjonowaną” kolekcję niektórych z jej ulubionych mody i niezbędnych epoków kosmetycznych.
Nowa strona Meghan jest na stronie internetowej mody, która jest podobna do takich jak Liketoknowit w Wielkiej Brytanii. Weźmie Komisja ds. Zakupów Fani przechodzą przez linki. Nowy sklep internetowy księżnej zawiera kilka jej podpisanych elementów, w tym jej białe lniane koszule, koszule w paski, różne skoczki w jej ulubionych kolorach i ukochane slajdy sandałowe YSL.
Na swojej stronie kosmetycznej Meghan dołączyła lakiery do paznokci, które nosiła w swoim nowym Netflix Seria, Satynowe kapcie CND i Romantique, a także jej ulubione produkty do pielęgnacji skóry z jej bliskiej marki Pal Tatcha – kultowa dewy skórna krem i patyk.
Uwzględniono również Lotta Body Control Me Edge Gel, którego używa do osiągnięcia swoich charakterystycznych, gładkich kucyków, a także maski w infuzyjnej wilgotności Sarah Chapman.
Nowy sklep spadł, gdy królewscy obserwatorzy przewidywali ją jak zawsze – którą wprowadziła również na początku tego miesiąca – aby zacząć udostępniać zakupy online.
A teraz ekspert PR ostrzegł księżną, że musi oddzielić je, aby nie zdezorientować fanów.
Renae Smith, założyciel i dyrektor Attizmpowiedział The Express: „W tej chwili działa jako kustosz produktów innych ludzi, jednocześnie dokuczając własnej marce. To może wydawać się rozczarowane.
„Gdybym jej doradził, polecam wyraźne rozdzielenie tych dwóch. Być może traktowanie sklepu jako„ typów Meghan ”lub swobodnego kanału bocznego, jednocześnie pozycjonując jak poważna, flagowa marka.
„Bez tego rozróżnienia ryzykuje zacieranie linii i rozcieńczenie wiadomości wokół obu”.