Książę Harry I Meghan Markle był brutalnie oszczędzony przez eksperta PR Kto powiedział, że nie doradzą żadnej z swoich klientów, aby pracowali dla nich, ponieważ są „zniszczonymi towarami”. Książę i księżna Sussex ponownie wskoczyli w centrum uwagi w tym tygodniu po tym Netflix umowa nie zostanie odnowiony we wrześniu.
Projekty Harry’ego i Meghana dla giganta streamingowego, oprócz pierwszych dokuserii bomby, nie zyskał odsetek Odkąd zawarli umowę w 2020 r., A od tego czasu ich popularność stopniowo spadła. Para Sussex otrzymała negatywną prasę, a krytycy wrzucili swoje różne przedsięwzięcia na przestrzeni lat po serii ataków na rodzinę królewską.
Teraz, w świetle najnowszych aktualizacji dotyczących ich Netflix Flop, ekspert PR wysadził ich, mówiąc, że „wszystko, co dotykają, zamienia się w kurz”.
Renae Smith, założycielka Attizmpowiedział The Express: „Nie doradziłbym żadnego mojego klienta, aby się z nimi zaangażował. Nie ma mowy w piekle”.
„Czy mogliby stworzyć coś samodzielnie? Jasne, mają pieniądze. Ale czy każda ważna platforma dotknie ich teraz? Bardzo w to wątpię.
„Zaczynają czuć się jak uszkodzone towary. To przeciwieństwo dotyku Midas!
„Wszystko, co dotykają teraz, zmienia się w kurz haha. Nie radziłbym mojemu klientowi, aby się z nimi zaangażować. Nie ma mowy w piekle”.
Harry i Meghan opublikowali pięć projektów Netflix w ciągu pięciu lat.
Ich najnowsze były Love, Meghan, pokaz kuchenny z Księżną, który został wydany w tym roku, oraz Polo, dokument o pasji Harry’ego do sportu, wydany w zeszłym roku.
Poszedł za serią Serce Pary Invictus, wydanej w 2023 r., Która przyszła po Live to Lead i Docuseries Bombshell Sussexes, Harry i Meghan, w 2022 roku.