Jest bardzo prawdopodobne Meghan Markle Dostępna tylko „ograniczona ilości” jej wina Napa Valley Rosé powodując wyprzedaż w ciągu zaledwie godzinyzasugerował PR Pro. Ale ta klasyczna strategia marketingowa tworzy aurę wyłączności i napędza popyt, generując sytuację dla marki, Edward Coram James, CEO Wchodzićpowiedział Express.co.uk. Rosé Meghan pojawiło się w partiach trzech, sześciu i dwunastu, przy czym każda butelka teoretycznie kosztowała 22 £ (30 USD), a partie kosztują 66 £ (90 USD), 116 £ (159 USD) i 218 £ (300 USD) w sumie.

Edward Poke wyłącznie na express.co.uk na temat pozycjonowania marki, wyjaśniając: „Meghan ma bardzo ograniczone ilości swoich produktów. Wyprzedała swoje różowe w ciągu zaledwie godziny i bądźmy szczerzy, to nie jest Glastonbury, ani jakaś raz w życiu, nie może kupować swoich ludzi. Tylko jedna butelka;

Edward opisał strategię marketingową jako „inteligentny ruch” i dodał: „Z jednej strony ograniczone ilości często odzwierciedlają prawdziwe zaangażowanie w jakość, a produkcja rzemieślnicza oznacza mniej butelek, ale większą ostrożność i kunszt. Z drugiej strony nie można zignorować siły marketingowej niedoboru. Ograniczona dostępność tworzy wyłączność I sprawia, że ​​ludzie chcą tego jeszcze bardziej. To klasyczny marketing niedoboru ”.

Powiedział: „W przypadku nowej marki, takiej jak Meghan’s, ta strategia pomaga ustawić ją jako premium i wysoce pożądaną, szczególnie na rynku, który już jest zatłoczony niezliczonymi opcjami wina. „

Fani, którzy śledzili Meghan Markle Od aktorstwa w programie telewizyjnym, Suits, wiedzą, że jest fanką napojów alkoholowych, ponieważ nazwa jej bloga zainspirowała jej ulubione wino. Edward dodał: „Meghan uwielbia dobre wino; zapalona obserwatorzy będzie to wiedzieć z TIG, jej starego blogu stylu życia i z miłością Meghan. Nie jest ekspertem, chociaż nie musi być, aby to zadziałało.

„Spójrz na Camerona Diaza i jej wina Avaline: ona nie wybiera winogron ani nie miesza ich samych, ale współpracuje z uznanymi winiarzami i widzialność nad produktem. Sama Meghan ucieleśnia nowoczesną markę stylu życia, która wykracza poza tradycyjne branże”.

Jednak niektórzy krytycy wysadzili Meghan za drogą cenę. Jeden użytkownik napisał na X: „Yikes !! Porozmawiaj o Meghan Markup. Meghan Markle zmusza każdego, kto chce, aby jej wino kupił co najmniej trzy butelki, całkowicie 90 USD + 20 USD w wysyłce. Jak zawsze zdzierstwo. Jak zawsze chciwy. Czy spodziewa się, że restauracje to sprzedają czy coś? Kto kupi 12 butelek wina, którego nigdy nie testowali? To szalone! „

Drugie konto powiedziało: „30 USD za butelkę? Plus wysyłka? Zabawne”.

Trzeci wysadził: „Co za oszustwo. Musisz kupić 3 butelki, nie możesz po prostu kupić jednej-a 90 USD za wysyłkę 3 plus 20 USD. Z podatkiem? Niewiarygodne”.

Ale byli inni, którzy tak szybko chwalili księżną za sprzedaż swojego wina jednym pismem na tej samej platformie mediów społecznościowych: „Zrobiła to ponownie. Meghan jak zawsze 2023 Napa Valley Rosé jest oficjalnie wyprzedany. Brak królewskiego zespołu prasowego… po prostu smak, wizja i moc. Pozdrawiam księżną sukcesu”.

Source link