Kamala Harris i Donald Trump nie są jedynymi dwoma prowadzącymi kampanię w tym roku. Cheddar Bay Biscuits z Red Lobster prowadzą własną kampanię Cheddar Bay 2024, której celem jest zjednoczenie wszystkich stron „przynajmniej na kolację”.
Jedna szczęśliwa osoba może wygrać darmową Czerwony homar na całą kadencję prezydencką.
„Cheddar Bay 2024 to kampania partyzancka, która promuje wartości, za którymi wszyscy możemy się zjednoczyć – serowość, świeżość i tę ciepłą, maślaną dobroć, za którą tęsknimy – ponieważ gdy rosną ciasteczka, Ameryka rozkwita” – stwierdziła firma w oświadczeniu.
Czerwony homar:Piąta część Red Lobsters zniknęła. Oto wszystkie lokale w USA, które są nadal otwarte
Jak długo trwa promocja Red Lobster?
Począwszy od poniedziałku do 10 listopada klienci mogą odwiedzić lokalną placówkę Red Lobster i zeskanować kod QR Cheddar Bay 2024 znajdujący się na stołach, aby mieć szansę na wygranie darmowych ciasteczek Cheddar Bay Biscuits i bezpłatnych owoców morza przez cztery lata.
„Przez ostatnie kilka miesięcy nasi goście dzielili się niezliczonymi powodami, dla których uwielbiają Red Lobster, a ciasteczka Cheddar Bay Biscuits zawsze są na szczycie listy” — powiedział Jeff Matray, wiceprezes ds. marketingu w Red Lobster.
Oprócz rozdawania darmowego jedzenia, dla osób, które chcą okazać swoje wsparcie dla kampanii Cheddar Bay 2024, firma udostępnia zestaw kampanii, który można otrzymać bezpłatnie według kolejności zgłoszeń, do wyczerpania zapasów.
Zestaw zawiera znaki ogrodowe Cheddar Bay 2024, koszulki, czapki i guziki, takie jak te, które można zobaczyć w kampaniach prezydenckich. Osoby, które chcą odebrać zestaw, mogą odwiedzić stronę CheddarBay2024.com.
„Wspaniały dzień dla Red Lobster”:Firma wychodząca z upadłości będzie prowadzić 544 lokalizacje

Red Lobster ma historię promocji
To nie pierwszy raz, kiedy firma zanurzyła palce w dużych promocjach dla swoich klientów. Firma zyskała sławę dzięki niekończącej się promocji krewetek, która była corocznym wydarzeniem dla firmy przez 20 lat.
Ale zeszłego lata, Red Lobster uczynił z nieograniczonych krewetek o wartości 20 dolarów stały przedmiot stały w ich menu. Na pierwszy rzut oka wydaje się to dobrym pomysłem, zmiana kosztowała firmę 11 milionów dolarówi przyczynił się do ostatecznego ogłoszenia upadłości firmy.
Tę zmianę w niekończącym się menu krewetkowym przypisuje się Thai Union, firmie z siedzibą w Bankgkok zajmującej się produkcją konserw z owoców morza, która w 2020 r. stała się największym inwestorem w tej branży.
W wyniku wniosków o upadłość złożonych w maju, dyrektor generalny mianowany na polecenie Thai Union, Red Lobster wyeliminował dwóch z trzech dostawców panierowanych krewetek, pozostawiając Thai Union jedyną odpowiedzialność za dostawę do Red Lobster.
Fernando Cervantes Jr. jest reporterem trendów w USA TODAY. Skontaktuj się z nim pod adresem fernando.cervantes@gannett.com i śledź go na X @fern_cerv_.