Partia Pracy jest oskarżona o wbijanie gospodarstw domowych i koszty gromadzenia się w ratuszach w „Dniu wstydu”, przewodniczącego gigantycznego wzrostu podatku podatkowego. Przeciętny rachunek podatkowy dla domowego zespołu D dla domu w Anglii wzrośnie o 5% – wzrośnie o 109 £ z 2171 do 2 280 GBP.

Na ten najnowszy gniew jest gniew koszt utrzymania cios. Pan Keir Starmer powiedział w 2023 r., że gdyby jego partia była u władzy, zamrożą podatek na radę. Zamiast tego podatek rady jest obecnie piąty wyższy niż w latach 2021–22, kiedy średni rachunek wyniósł 1 898 £.

Konserwatywny rzecznik powiedział: „To jest dzień wstydu Starmera. Oczywiste jest, że podatki idą tylko w jedną stronę ze zegarkiem z powodu decyzji, które podjął”.

Rachunki za nieruchomości Band D wahają się od 998 GBP w Wandsworth w południowym Londynie, do 2671 GBP w Rutland w East Midlands. Analiza wykazała, że ​​średnie rachunki w większym Londynie są o 18% mniej niż na północnym wschodzie.

Caroline Abrahams of Age UK ostrzegła, że ​​„koszt utrzymania Kryzys jest daleki od końca ”.

Powiedziała: „Oczekiwany wzrost podatku od kwietnia bez wątpienia zwiększy się do problemów finansowych wielu starszych osób nadal staje w obliczu. Nadal słyszymy od tysięcy starszych osób starających się pozwolić sobie na podstawy, ponieważ wszystko się rozwija”.

Kevin Hollinrake, sekretarz samorządu Shadow, powiedział, że decyzja kanclerza Rachel Reeves o podwyższeniu składek ubezpieczeń społecznych pracodawców wymusiła koszty rad, pomimo finansowania na zrekompensowanie dodatkowych wydatków.

Powiedział: „Ten rząd pracy podnosi koszty rad w całym kraju podatek od pracy … jesteśmy jedynymi, którzy stoją w strasznym rządu pracy zdeterminowanym, aby zmiażdżyć firmy, podnieść podatki i wyśmiewać gospodarkę.

„Zostało to zaprojektowane przez Partię Pracy, która pozostawiła ratusza, pozostawiając winę, gdy rachunki rekordowe uderzyły w portier”.

Lider Tory, Kemi Badenoch, przemawiając podczas rozpoczęcia kampanii wyborów lokalnych partii, zobowiązała się, że jej partia zapewni lepszy stosunek jakości do ceny, mówiąc: „(At) Konserwatywne rady na szczeblu lokalnym konsekwentnie świadczą lepsze usługi w niższym tempie … jeśli głosujesz na coś innego, dostaniesz coś znacznie gorszego”.

Elliot Keck z sojuszu podatników powiedział, że wzrost rachunków pokazał, że rady nie powiodły się w „desperackiej potrzebie podnoszenia standardów” i zaatakował „stagnację wydajności”, jak twierdzi jest „endemiczny”.

Twierdząc, że „zmusza rad do głębszego dotarcia do kieszeni lokalnych podatników tylko do stania”, powiedział: „Ratusza w Anglii muszą spędzić następny rok budżetowy narzucając rygorystyczne kluczowe wskaźniki wydajności i przegląd wydajności dla wszystkich pracowników, aby upewnić się, że nikt nie przyciągnie ich ciężaru”.

Maxwell Marlow z Adam Smith Institute naciskał na reformę, mówiąc: „Poruszanie podatku na radę jest godne pożałowania i jeszcze bardziej wyciska budżety gospodarstwa domowego. Ale to nie zaskoczenie, że to robią.

„Przez dziesięciolecia Whitehall stawia coraz większą odpowiedzialność władzom lokalnym, które powinny zostać przekazane znacznie bardziej wydajnym sektorze prywatnym. Finanse samorządowe potrzebują pilnego i systematycznego przeglądu”.

Barry Lewis z sieci okręgowych powiedział, że ludzie w dużych miastach i miastach często płacą znacznie niższy podatek.

Powiedział: „W tym roku niektóre z tych rad miejskich są w stanie zamrozić obniżki podatków od podatku lub skalowanie usług z powodu ustawiania przez rząd finansowania tych miejsc na koszt obszarów powiatowych. Rady na obszarach powiatowych straciły więcej finansowania rządu centralnego w ciągu ostatnich dwóch dziesięcioleci niż inne części kraju, pozostawiając ich bardziej zależne od podatku od rady, aby sfinansować niezbędne usługi dla dorosłych, a biblioteki, biblioteki, i specjalne potrzeby edukacyjne.

Poziom Rady różni się znacznie w zależności od tego, gdzie mieszkają ludzie i jaki rodzaj rady je reprezentuje. W Londynie średnie rachunek za Band Base D wynosi 1 982 GBP (+4,7%) w porównaniu z 2289 GBP w obszarach Rady Metropolitan (+5,6%), 2 366 GBP (+5,2%) na obszarach jednolitowych i 2 344 GBP (+4,8%) w obszarach Shire.

Kate Ogden z Instytutu Studiów Fiskalnych powiedziała, że ​​wzrost rachunków w przyszłym miesiącu jest „około dwa razy większy niż poziom inflacji” – i może być w drodze trudniejszych czasów.

Powiedziała: „Trudne perspektywy finansów publicznych oznacza, że ​​kanclerz może mieć trudności z znalezieniem znacznie więcej gotówki dla rad, zwiększając dalsze podwyżki. Rady będą musiały znaleźć sposoby na rozwiązywanie rosnących wymagań i kosztów swoich usług, jeśli mają uniknąć cięcia lokalnych usług publicznych w ciągu najbliższych kilku lat”.

Rzecznik rządowy powiedział: „Nie mamy złudzeń co do skali kwestii finansowych, przed którymi odziedziczyliśmy rady, a nasza praca jest w stanie naprawić fundamenty i przekazać długoterminową stabilność sektora. I chociaż rady są ostatecznie odpowiedzialne za ustanowienie własnych podatków na radę, jasno stwierdziliśmy, że powinni oni przedstawić podatniki na pierwszym miejscu i starannie rozważać wpływ ich decyzji.

„Właśnie dlatego utrzymujemy próg referendum w sprawie podatków podatkowych, więc podatnicy mogą mieć ostateczne słowo i być chronione przed nadmiernym wzrostem”.

Każdy może sprawdzić opaskę podatkową w swoim domu Wejście online i wprowadzanie kodu pocztowego. Zespoły podatkowe w Anglii oparte są na tym, co nieruchomość sprzedałaby za powrót w 1991 roku.

Pasmo D jest uważane za miarę standardową. Inne zespoły są ustawione jako odsetek tego zespołu.

Źródło rządowe powiedział: „Wiemy, że rodziny zmagają się z koszt utrzymania I dlatego rząd pozostaje zobowiązany do utrzymywania podatków od ludzi pracujących tak niskich, jak to możliwe, pracując za randami w celu zreformowania przestarzałego systemu finansowania, naprawiając fundamenty dotyczące ulepszonych usług publicznych w całym kraju. ”

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj