Pięć lat po dramatycznym załamaniu się w administrację i zamknięcie 150 sklepów, kultowa brytyjska marka Laura Ashley otwiera zupełnie nowy sklep. Nowy sklep o powierzchni 10 000 stóp kwadratowych planowany jest otwarcie w centrum handlowym Lakeside w Thurrock, Essex, 26 września, według Tydzień detaliczny.

Po raz pierwszy od pół dekady klienci będą mogli kupić gamę kultowych wzorów kwiatowych Laury Ashley w artykułach domowych, odzieży damskiej, nutowej i ubraniach dla dzieci. Założona przez Laurę Ashley i jej mąż Bernard Ashley w 1953 roku w Londynie, marka modowa po raz pierwszy stała się znana z tworzenia szalików w stylu wiktoriańskim, z których jeden nosził Audrey Hepburn w film Rzymskie święto. Późno Diana, księżniczka Waliibył także fanem. Jego produkty zostały opisane jako „kwintesencyjne angielskie”. Jednak Laura Ashley stała się jedną z wielu ofiar detalicznych pandemii, a marka zapadła się w administrację w 2020 r., Zmuszając ją do zamknięcia wszystkich oddziałów w Wielkiej Brytanii.

Został później uratowany przez inwestorów detalicznych Gordon Brothers, którzy pomogli uruchomić markę w Następny sklepy rok później. Firma ma również umowę z grupą sofy DFS i John Lewis.

Jednak fortuny Laury Ashley zmieniło się w styczniu, kiedy amerykańska firma rozładowała sieć na markiz, właściciela Bena Shermana. W tym czasie Heath Golden, szef Marquee Brand, powiedział, że firma została „przygotowana” do wykorzystania siedmioletniej dziedzictwa Laury Ashley.

Dodał, że chciał „odblokować swój przyszły potencjał jako pełna marka stylu życia wprowadzająca innowacje nowe produkty i kategorie, oferując wyjątkową współpracę i angażując odbiorców wielogranicznych na kluczowe rynki na całym świecie”.

Nowa samodzielna strona będzie obsługiwana we współpracy z Next.

Nowa premiera sklepu zbiega się z 100. rocznicą założyciela i ma nadzieję, że ożywi lojalistów, a także przyciągnąć nowych fanów.

Nowe dedykowane centrum projektowe w sklepie zaprosi klientów do odkrywania wytwarzanych tkanin, a także imponujących kolekcji tapet marki, zgodnie z Życie w kraju. Klienci będą mogli osobiście kupować jesienne i zimowe kolekcje marki – w samą porę na Boże Narodzenie.

„Sklepy Laura Ashley zawsze były miejscami inspiracji, w których konsumenci mogli odkrywać i zanurzyć się w świecie designu marki”, powiedziała Rachel Terrace, dyrektor ds. Handlowej i wzrostu w markizach.

„We współpracy z Next, wiodącym partnerem detalicznym marki, z dumą przywrócimy to doświadczenie w odświeżonej koncepcji detalicznej. To otwarcie stanowi znaczący kamień milowy w powrocie Laury Ashley na brytyjski rynek detaliczny i sygnalizuje kolejną fazę wzrostu marki”.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj