Marka Meghan Markle jest napędzany przez „popularność” i wola Dlatego nie są skierowane do konsumentów w Wielkiej Brytaniiekspert marki. 44 -letnia księżna Sussex uruchomiła własną markę jak zawsze w tym roku i od tego czasu wydała wiele produktów.
Od spreadów, po posypki kwiatowe i wino, jak zawsze Jak dotąd odniósł ryczący sukces, Prawie wszystkie produkty uruchamiają sukces wyprzedania. Chociaż może to być ekscytujące dla klientów w USA, którzy mogą kupić produkty, fani Meghan w Wielkiej Brytanii mogą nie być w stanie się odnosić.
Wynika to z faktu, że marka Meghan nie oferuje obecnie wysyłki w Wielkiej Brytanii, a ekspert twierdził, że Wielka Brytania nie jest przedmiotem marki, ponieważ księżna straciła tam swoją „gwiazdę”.
Dzieje się tak pomimo faktu, że była kiedyś pracującym członkiem Brytyjska rodzina królewska Przed wycofaniem się z mężem Książę Harry40, w 2020 r.
Rozmawianie z Express.co.Wielka Brytania, ekspert ds. Brand i kultury Nick Ede Sad: „Nie sądzę, aby Wielka Brytania była przedmiotem marki As Ever jako napędzanej popularnością, a w tej chwili Meghan nie ma siły gwiazdowej w Wielkiej Brytanii, którą kiedyś miała.
„Pomysł zakupu posypu kwiatów jest nieco obcy dla konsumentów w Wielkiej Brytanii.
„W Wielkiej Brytanii w Wielkiej Brytanii jest tak ogromny wybór win, od Kylie Minogue do Lady A, że inna marka po prostu nie napędza wolumenu lub żądania, aby musieli odnieść sukces”.
Chociaż zawsze nie może jeszcze oferować międzynarodowej wysyłki, uważa się, że niektórzy fani Meghan byli w stanie zdobyć towary za pośrednictwem swoich amerykańskich przyjaciół.
Zwrócono to do samej Meghan w mediach społecznościowych.
W nowym Instagram Opublikuj w sobotni wieczór na stronie As Ever Brand, Meghan napisała: „Och, my też cię widzimy!
„Australia, Wielka Brytania, Kanada – uwielbiam zobaczyć, jak znajdujesz sposób na zdobycie produktów jak zawsze. Masz dobry gust… i dobrych przyjaciół”.