Meghan Markle mógłby robić miliony funtów w ciągu tygodnia, jeśli zwiększa jej podaż jej produktystwierdzono nowy raport. Księżna Sussex wprowadziła na rynek swoją markę Lifestyle W kwietniu, większość jej produktów wyprzedała się w ciągu kilku minut.

Jak zawsze produkty wahały się od 7 dżemów do 9 £ herbaty i 11 funtów Crepe i Cakies, a także 21 funtów i wino 22 £. Ze względu na charakter swoich sezonowych spadków, każda jak zawsze kolekcja była do tej pory ograniczona ilość, a marka twierdzi, że tak będzie w przyszłości. Teraz nowa analiza sugerowała, że jeśli strona internetowa Meghan miała nieograniczone zapasy jej najtańszych produktów – w tym przypadku jej zacięcia o wartości 7 funtów – księżna może zarabiać na 3,5 miliona funtów w ciągu zaledwie jednego tygodnia, w oparciu o trafienia dla odwiedzających.

Analiza Newsweek wykazała, że strona internetowa Meghan miała pół miliona wyświetleń stron w tygodniu jej drugiej premiery, zauważając, że „popyt wydaje się znacznie przewyższyć ograniczoną liczbę towarów dostępnych obecnie”.

Dane wyświetlone strony z witryny z witryny z witryny, aby uzyskać przybliżone oszacowanie zakresu popytu, ale odnotowano w zastrzeżeniach, mówiąc, że nie wszystkie poglądy doprowadziłyby do sprzedaży najtańszego przedmiotu, ale także jeden zakup może obejmować sprzedaż więcej niż jednego elementu, a nawet dodania droższych. Stwierdzono również, że analiza nie uwzględnia kosztów, a zatem ile pozostało dla zysku.

Ale ekspert od brandingu wydał księżniczce ostrzeżenie, że jeśli chce zarobić regularne dochody od swojej marki, musi skupić się na spójności.

Ekspert PR Nick Ede powiedział Newsweek: „Myślę, że (3,3 £) milion to dużo za to, czego można oczekiwać, że ktoś taki jak Meghan zarobi tydzień, ale zdecydowanie może zarabiać milion dolarów tygodniowo.

„Ale myślę, że najważniejsze jest, aby produkt prawidłowo. Myślę, że ludzie wchodzą na jej stronę, aby na nią spojrzeć, aby sprawdzić, czy dostępne są nowe produkty.

„To może trochę wypaczyć te liczby. Drogie rzeczy, takie jak wino, jeśli zrobi to dobrze, właśnie tam zaraza jej wielkie dolary”.

Ede powiedział, że jak kiedykolwiek produkty mają „problem”, ponieważ wciąż „nowatorskie produkty”, a nie niezbędne, dodając: „Czy będziesz mieć stałych klientów? Nie wyobrażam sobie, że będziesz mieć ludzi wielokrotnie kupujących mieszankę krepów lub posypki kwiatowe.

„I to jest największy problem, ponieważ nie ma konsekwencji. Kupujesz jedną puszkę herbaty, a potem myślisz, że mogę uzyskać ten sam smak tańszego”.

Ale dalej powiedział, że Meghan mogłaby „Big Bucks” z jej wina, gdyby dobrze gra karty.

Wyjaśnił: „Myślę, że wino jest w rzeczywistości inne, ponieważ jest tam konsekwencja, a ludzie preferują smak i smak, a oni lubią to zapewnić urodziny i Boże Narodzenie, a także po prostu je w lodówce.

„Jeśli zrobi to dobrze, właśnie tam zarobi pieniądze. Skoncentruj się na winie, weź stronę dostaw i zapoznaj się z nią na całym świecie i dystrybuować go, abyś mógł udać się do kupca wina i kupić wino jak zawsze. Niekoniecznie trzeba go zamówić online”.

Jak zawsze dokuczał planom wydania nowego wina musującego, które zostanie również wyprodukowane w Dolinie Napa, podobnie jak jego różowe. Data premiery nie została jeszcze ogłoszona.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj