Meghan Markle zostało brutalnie ponownie wyśmiewany w Spitting Image, jednak tym razem gorące emocje wzbudziła jej lifestylowa marka As Ever, a konkretnie jej marmolada. Księżna Sussex, 44 lata wypuściła własne dżemy i smarowidła na początku tego roku i od tego czasu wprowadziła na rynek kilka innych produktów.
Choć jej fani uwielbiają to, co stworzyła, krytyka zawsze była ogromna, szczególnie w związku z jej rozkładówkami. Satyryczny program kukiełkowy Spitting Image kpił teraz z marmolady Meghan As Ever, opisując ją jako „przebudzoną”.
W scenie wideo z marionetką Pads, która była inspirowany Miśem Paddingtonemi marionetkową wersję Książę Harry i oboje wymienili się tajnymi prezentami od Świętego Mikołaja.
Harry otrzymał własne wspomnienia Spare, a Pads część marmolady Meghan.
Marionetka-miś powiedziała: „Słoik marmolady Meghan’s obudzonej. Ta chica jest teraz na moim terenie. Musi jej pilnować.”
Chociaż produkty i marka As Ever cieszą się popularnością wśród fanów Meghan, były szeroko krytykowane.
Duża część tej krytyki dotyczyła ceny produktów – marmolada kosztuje ponad 8 funtów (12 dolarów amerykańskich) za mały słoik.
Marmolada pomarańczowa została opisana przez As Ever jako „złota i pachnąca, o żywej skórce”.
Jest to jeden z wielu produktów marki Meghan wprowadzonych na rynek w tym roku, a w sprzedaży dostępne są także wino, posypki kwiatowe i gorące napoje.
















