Meghan Markle w ciągu ostatnich 11 dni spotkał się z dużą ilością mieszanych informacji zwrotnych Netflix Pokaz 4 marca. Od czasu „With Love, Meghan” uderzył w ekrany telewizyjne, 43 -letnia księżna Sussex otrzymała wiele krytyki z całego świata, a także wiele wsparcia ze strony swoich lojalnych fanów.
Jednak pomimo niektórych negatywnych recenzji rzuconych w ośmiopoziomową serię lifestyle Duchess, Netflix już potwierdził W drugim sezonie programu będzie działać. Podczas gdy niektórzy krytycy mogą wierzyć, że księżna polega na sukcesie serialu, jeden ekspert twierdził, że Kalifornii Royal jest w sytuacji korzystania z wygranej. James Holton, zachowania konsumenckie i ekspert od mediów społecznościowych w Iscribcision, Twierdził: „Szczerze mówiąc, nie ma nic do stracenia: jeśli serial zakończy się powodzeniem na dłuższą metę, złoży fundament dla szerszego imperium stylu życia, wykorzystując partnerstwa, linie produktów i rozbijanie nowych ofert treści.
Mówiąc o swojej nowej marce Lifestyle, która Netflix jest partnerem, na InstagramKsiężna powiedziała: „Jestem podekscytowany przedstawieniem cię jak zawsze – marki, którą stworzyłem i wlałem moje serce.
„„ Jak zawsze ”oznacza„ tak, jak zawsze ”lub niektórzy nawet mówią„ w ten sam sposób jak zawsze ”.
„Jeśli podążałeś za czasami tworzenia TIG, wiesz, że to nie może być dla mnie prawdziwsze.
„Ten nowy rozdział jest rozszerzeniem tego, co zawsze było moim językiem miłosnym, pięknie splatając wszystko, co pielęgnuję – jedzenie, ogrodnictwo, rozrywki, przemyślane życie i znajdowanie radości codziennie”.