Wiodący eksperci marki brutalnie skrytykowali Meghan Markle strategia marki i oskarżyła Księżna Sussex z „dojenia” swojej sławy poślubienia księcia Harry’ego. Pojawiając się w sztuce podcastu marki, kanadyjski prawnik Phillip Millar i dyrektor marketingu California, Camille Moore, skrytykowali strategię Meghan.
Prawnik, Phillip Millar, który jest również konsultantem biznesowym, wyjaśnił YouTube: „Jak zawsze (jak zawsze) jest prowadzony przez Konfederację Dunces pracujących na tej platformie, która po prostu maksymalizuje wartość ze sławy, która pochodzi z garniturów i będąc częścią rodziny królewskiej i po prostu dojenia to za wszystko, co mogą”.
Duet podcastu doradził wielkie firmy, w tym Mercedes-Benz, L’Oreal, Olaplex, Dior i Van Cleef, mówią, że biznes Meghan jest „katastrofą królewską”.
Pan Millar również twierdzi, że Jak zawsze Brakuje autentyczności, ponieważ twierdzi, że Meghan „udaje” jest boginią domową.
Dodał, że ludzie, którzy pobiegli, aby kupić jej wino, dżem, mieszankę krepów i herbatę, pokazują „jak łatwowiernie jest wielu konsumentów”.
Marka Meghan była pierwotnie znana jako American Riviera Orchard, po okolicy, w której mieszkają, ale Meghan zmieniła się na początku tego roku. Od tego czasu sprzedała różne Przedmioty, w tym spready owocowe, posypki kwiatowe i mieszanka ciastek.
W dzikim obaleniu wyjaśnił: „Nie jest znacząca. Jestem przez nią wzburzony, ponieważ jest to celowe wprowadzenie w błąd tego, czym ona jest, ponieważ uważa, że może udawać, że jest to, że jest to, że jest to, że jest to ludzie, aby kupować swoje rzeczy i każdy krok, ponieważ nie jest to uzasadnione. To nie jest inteligentne. Nie jest to, że nie jest to dobrze wykonane.
Phillip uważa, że Meghan nie zauważyła, że jest „zakłóceniami”. Powiedział: „Jej marką powinno być zakłóceniem. Idę do telewizji. Hałasuję. Idę do rodziny królewskiej. Hałasuję. Powinna nazwać się buntownikiem, ale nie jest zgodna z tym, czym jest”.
W Instagram Film udostępniony 18 lutego Meghan przedstawił świat jak zawsze, wyjaśniając znaczenie tego imienia. „„ Jak zawsze ”oznacza, jak zawsze było” – wyjaśniła.
Najnowsza wersja produktu z Meghan MarkleMarka była hitem, a przedmiot był Napa Valley Rosé, który wyprzedał się w ciągu godziny 1 lipca. Przed wyprzedaniem klienci mogli kupić trzy butelki za 66 £ (90 USD), sześć butelek za 117 £ (159 USD) i 12 butelek za 222 £ (300 USD).
Jak zawsze uruchomiłem rękę z nową serią Meghan Netflix„With Love, Meghan”, a serial zaprosił sławnych szefów kuchni i przyjaciół Meghan do odkrywania swoich ulubionych rozrywek, w tym gotowania, ogrodnictwa, rozrywki i świętowania prostych przyjemności życia.
Druga seria ma się rozpocząć jesienią, a ogłoszenie nastąpiło zaledwie trzy dni po premierze programu w marcu.