Meghan Markle rozważa stworzenie nazwy zapasowej dla swojej marki lifestylowej American Riviera Orchard (ARO), jeśli jej zespołowi nie uda się jej wprowadzić jej na rynek, twierdzi źródło.

Według wiarygodnego źródła, ostatnie odrzucenie nazwy ARO przez Urząd Patentowy i Znaków Towarowych USAktóra w piśmie z 31 sierpnia odrzuciła wniosek Markle o użycie tego nazwiska, rzekomo wprawiła jej zespół w „wirtualną dyskusję”.

Źródło dodaje, że może dojść do ruchu przypominającego ten z czasów Kim Kardashian zmuszona została do zmiany nazwy swojej linii bielizny modelującej Kimono na Skims po tym, jak oskarżono ją o przywłaszczenie kulturowe.

„Zespół myśli o kopiach zapasowych na wszelki wypadek” – powiedziało źródło. „Zostali wprowadzeni w pewne zamieszanie w ostatniej chwili, ale nie martwią się zbytnio, ponieważ wiedzą, że Kim K również zmieniła nazwę swojej marki po premierze i nadal radziła sobie zadziwiająco dobrze.

„Będzie to dość kosztowne posunięcie, jeśli będą musieli zmienić nazwę na tym późnym etapie ze względu na cały branding, ale to nie będzie koniec świata”.

Księżna Sussex ujawniła swoją nową markę lifestylową w mediach społecznościowych w marcu po złożeniu w lutym wniosku o rejestrację znaku towarowego dla nazwy American Riviera Orchard.

Firma lifestylowa planuje sprzedawać artykuły gospodarstwa domowego, takie jak książki kucharskie i zastawa stołowa, a także produkty spożywcze i napoje, w tym dżemy i smarowidła na bazie warzyw. Uważa się również, że jednym z oferowanych produktów będzie wino różowe.

Znak towarowy został niedawno odrzucony, ponieważ American Riviera to popularny przydomek dla obszaru Santa Barbara w Kalifornii. Nazwa ta jest już powszechnie znana i trudno będzie ją zastrzec jako znak towarowy.

„Rejestracja została odrzucona, ponieważ zgłoszony znak ma przede wszystkim charakter opisowy geograficzny” – stwierdził urząd USPTO w swoim wniosku z 31 sierpnia.

Amerykańska Riwiera obejmuje Dzielnica Montecito w Kaliforniigdzie mieszka Meghan Książę Harry oraz ich dzieci, pięcioletniego księcia Archiego i trzyletnią księżniczkę Lilibet.

Tymczasem inne źródło wyjaśniło, że spory dotyczące znaków towarowych są w Stanach Zjednoczonych powszechną praktyką i zazwyczaj można je rozwiązać.

„Wygląda na to, że American Riviera Orchard otrzymało kilka działań urzędowych” – powiedziało źródło. „Ale są one rutynowe i oczekiwane przy składaniu wniosków o znaki towarowe”.

Sussexowie zostali poproszeni o komentarz.

Source link