Meghan Markle został skrytykowany za brak „złotej okazji”, aby ją reklamować Jak zawsze produkty w najnowszym sezonie Netflix Pokaż, w tym, co zostało opisane jako „ból głowy” dla giganta streamingowego, który jest również partnerem jej marki stylu życia. Księżna Sussex widziała drugi sezon z miłością, Meghan został wydany 26 sierpnia Ale to się opadło w rankingach i recenzje.
Z miłością Meghan nie zarządzał Wspinać się na globalne top 10 najczęściej oglądanych programów streamerowych Lista podczas debiutanckiego tygodnia. A teraz, według eksperta od marki, może to spowodować, że Meghan będzie musiała się zmierzyć Netflix Ból głowy, ponieważ gigant przesyłania strumieniowego może martwić się faktycznym zyskiem z partnerstwa z marką księżnej.
Pierwszy sezon z miłością Meghan został wydany około miesiąc wcześniej jako pierwsza premiera i promowała niektóre z jej produktów, w tym kwiatowe posypki marki, które okazały się ulubieńcem klienta.
Nick Ede, ekspert marki i kultury z siedzibą w Wielkiej Brytanii Newsweek: „Oglądalność jest w porządku, ludzie tak naprawdę nie dbają o miłość, są fani, którzy zawsze będą doceniani. NetflixBól głowy tutaj polega na tym, że to zamierza przekształcić się w sprzedaż dla swojego produktu, czy faktycznie zarobią na tym pieniądze?
„Jeśli się nad tym zastanowić, tak naprawdę nie zarobił jeszcze żadnych pieniędzy. Ich inwestycja musiała być ogromna w tworzeniu produktu i budowaniu marki, rebrandowaniu go i umieszczaniu go, a ten sezon 2 to stracona szansa, która mogłaby być uwielbioną reklamą, jeśli miały to dobrze.”
Ekspert opisał czas najnowszej premiery jako „ogromny problem”, ponieważ dwa sezony zostały nakręcone z tyłu, pozostawiając niewiele miejsca na promocję przyszłych premier.
Wyjaśnił: „Gdyby zrobili dwa oddzielne sezony, mogliby zrobić z nią wiele miejsc, jak zawsze, ale oczywiście, kiedy rozpoczął się serial, nie mieli żadnych produktów.
„Więc zobaczysz, jak używa posypki kwiatowej lub zobaczysz, jak pije szklankę różowego, ale tak naprawdę nie przypisałbyś tego jak zawsze, więc nie ma tu crossover. Właśnie dlatego istnieje ogromny problem”.
Podczas gdy drugi sezon Meghan’s Netflix Show został ogłoszony wkrótce po wydaniu pierwszego sezonu, od 26 sierpnia nie dokonano potwierdzenia około trzeciego sezonu.
Jednak fani Meghan będą mieli coś, na co można się spodziewać, ponieważ serial wyemituje świąteczny specjał jeszcze w tym roku.
Pan Ede powiedział: „Oczywiście ma świąteczny specjał i mam nadzieję, że będzie w stanie dołączyć tam też niektóre z swoich rzeczywistych produktów”.