Meghan MarkleNajnowszy ruch biznesowy Nie poszedłem dobrze W kręgach PR, ponieważ osoby z zewnątrz zasugerowali, że „to jest koniec” księżnej poza osobowością wpływową. Księżna Sussex była ostatnio szczególnie aktywna w swoich mediach społecznościowych, W tym tygodniu uruchomienie nowego sklepu internetowego.
Funkcje strony sklepowej Meghan Niektóre z jej ulubionych przedmiotów mody i kosmetykówKtóre fani mogą kupić i zobaczą księżną prowizję za sprzedaż. W ciągu ostatnich kilku lat tego rodzaju zakupy w Wielkiej Brytanii pojawiły się w Wielkiej Brytanii, a różni wpływowi publikowali swoje listy na stronach takich jak Liketoknowit.
Książę HarryŻona była ostatnio zajęta promowaniem jej różnych przedsięwzięć, w tym jej nowej Netflix Show, z miłością, Meghan, jej nową markę życia, jak zawsze i jej nadchodzący program podcastów, Confessions of A Fena Założycielki.
Jednak jej najnowszy ruch obejmujący jej sklep internetowy zaskoczył ekspertów PR, którzy teraz myślą, że księżna będzie musiała trzymać się samego wpływu – co z kolei ograniczy rodzaj narracji, którą mogłaby potencjalnie promować.
Źródło poinformowało Express: „Myślę, że widzimy upadek narracji Meghan-as humanitariańskiej.
„Po prostu nie możesz rozmawiać o demontażu instytucji, opowiadaniu się za prawami kobiet i przyczyn humanitarnymi-a następnie przestawaj prosto w marketing afiliacyjny, umiejscowienie marki w stylu wpływowym i zarabianie własnego gustu. To rodzaj wstrząsającego kontrastu, który trudno jest zignorować”.
Inni dodali, że chociaż praca humanitarna Meghan może być częścią jej historii, nie jest to jej główna „siła napędowa”, a jej największym problemem jest to, że nie ma wyraźnych linii oddzielających swoją pracę i markę.
Jeden z informacji poufnych twierdził, że Meghan chłosta swoich ulubionych luksusowych produktów sprawia, że „staje się trochę tw*t” i wezwał ją, aby nie przesyłać się, „utrzymując drzwi i zachowując mistykę”.
Kolejna powiedziała, że „utknęła w 2014 roku Instagram„Podczas gdy inni nazywali premierę swojego nowego sklepu internetowego„ Clinge ”.
Ale większość z nich zgodziła się, że najnowsze szalone publikowanie i autopromocja w Internecie Meghan sprawiają, że jej motywy nie są jasne zarówno dla profesjonalistów, jak i jej fanów.
Źródło mówiło: „Meghan ma dostęp, zasięg i wpływ. Ale strategia w tej chwili nie ma jasności, konsekwencji i kierunku. Nie jest już rozmyta między osobistą marką a celem. Wysadza ich w powietrze”.
Tymczasem globalny ekspert PR i talentów, Chad Teixeira, wydał werdykt najnowszych przedsięwzięć księżnej. Powiedział Express: „Szczerze mówiąc, że Meghan w końcu porzuciła akt bycia niczym więcej niż dobrze ubranym wpływowym.
„W grze partnerskiej nie ma wstydu; to uzasadniony zgiełk, ale nie udawajmy, że to wielka renowacja. Od królewskich wycieczek po nagradzanie linków, to całkiem obrotowe”.
Kontynuował: „Zasadniczo odszedł od wygłaszania przemówień na temat globalnych problemów po kody rabatowe dla Blazerów. Ten ruch wydaje się ostatnim paznokciem w trumnie dla narracji„ poważnego lidera myśli ”.
„Ostatecznie Meghan poszedł z pałacu do Pinterest Board. Nie chodzi o to, że ludzie nie chcą, żeby wygrała, ale nie jest to rodzaj mocy, która się spodziewała.
„Strategia brakuje grawitacji kogoś, kto kiedyś mówił o demontażu struktur instytucjonalnych. Teraz jest to 10% z branży torebek i opowieści o odejściu od stania się pełnoprawnej królowej stowarzyszenia mody”.
Jednak nie cała reakcja była negatywna dla nowego sklepu internetowego Meghan. Kilku fanów było zachwyconych najnowszym ruchem księżnej i zabrało się do mediów społecznościowych, aby wyrazić swoje podekscytowanie swoim szafą na zakupy.
Jeden użytkownik napisał na X: „To jest cudowne! Długo spóźnione! Dobra robota Meghan!” Drugi powiedział: „W końcu! Miałem nadzieję, że Meghan Sussex to zrobi”.
Kolejne konto dodało: „Właśnie to powinna zrobić. Idź Meghan”. Czwarty zgodził się: „Ona przyjeżdża po wszystko i uwielbiam to !!!” Ostatnia osoba stwierdziła: „Uwielbiam tę epokę, że powróciła do kontroli”.