Meghan Markle luksus Raspberry spread Być może odleciały z wirtualnych półek, ale wczesne recenzje sugerują, że ma nowe przedsięwzięcie Duchess of Sussex pozostawił kwaśny smak dla niektórych. Spread w stylu za 11 funtów, sprzedany pod jej nową marką Jak zawszebył częścią ekskluzywnej zasięgu, która obejmowała herbaty ziołowe, posypki kwiatowe i mieszankę krepów. Ale chociaż wyprzedał się w ciągu godziny od premiery, nie wszyscy byli pod wrażeniem tego, co otrzymali.
Pisarze w Cięciepublikacja, która kiedyś faworyzowana przez samą Meghan dała rozprzestrzenianiu się mieszanego przyjęcia z niektórymi personelem opisującymi teksturę jako „śluzowate i lepkie”, porównując ją do „żywności dla niemowląt”. „To jest do bani!” powiedział starszy pisarz EJ Dickson. „To jak coś, co można zobaczyć w barze dodatków w Pinkberry, a nie funkcjonalny, samodzielny dżem sam w sobie”.
Inni zgodzili się, że tekstura go zawiodła, a jeden nazywa ją „zbyt cienką, aby się rozłożyć na toast”, a drugi dodał: „Wyglądało dobrze, ale spójność mnie odrzuciła – to bardziej jak purée malinowe”.
Jednak nie wszyscy czuli to samo.
Zastępca redaktorka Jen Ortiz pochwaliła go za swój smak i wykończenie, pisząc: „Czy jest coś takiego jak zły dżem z malin? Podoba mi się, jak bardzo jest to. I uwielbiałem jej program! Sue Me!”
Pisanie dla Dzisiajredaktor żywności Joseph Lamour powtórzył ten sentyment, opisując spread jako smak „jak słoneczny dzień” z równowagą malin i cytryny, która wydawała się domowa.
Powiedział, że tekstura jest lżejsza niż oczekiwano, ale dodał: „To nie jest twój typowy dżem – bardziej kompot lub syrop – ale to sprawia, że jest inaczej”.
Meghan Jak zawsze zasięg jest jej pierwszą premierą konsumencką od czasu wycofania się z obowiązków królewskich.
Produkty zawierane mocno w jej ostatnim ostatnim Netflix dokuserie „z miłością, Meghan” i zostały wprowadzone we współpracy z Netflix Grupa konsumencka.
Jam, oficjalnie nazywany „Raspberry Spread in Peepsake Packaging”, sprzedany za 14 USD (11 £) i towarzyszy jej podobna wersja bez pudełka w cenie 9 USD (7 £).
Jednak niektórzy komentatorzy zakwestionowali strategię wdrażania.
Królewski ekspert Phil Dampier powiedział GB News Wydanie może być częścią szerszego wysiłku Netflix Aby odzyskać inwestycje w księcia i księżnej: „Jeśli mogą odzyskać trochę pieniędzy z merchandisingiem, świetnie”.
I podczas gdy Meghan powiedziała Fortune, że dążyła do tworzenia produktów, które wydawały się „prestiżowe, ale bardziej dostępne”, inni skrytykowali ceny, w tym felietonistkę Daily Mail, Maureen Callahan, która oznaczała dżem „chorych słodyczy” i „drogie”.
Pomimo luzu, premiera Meghan widziała natychmiastową wyprzedaż, z herbatami, miksami ciastek i jej teraz opartą na malinowym spreadu w ciągu kilku minut.