Michael McDowell Ustaw rekord prosto na jego kontakt z Carson Hocevar w Watkins Glen w zeszłym tygodniu. Podczas rozmowy Dustin Long of NBC Sports, McDowell powiedział, że incydent ze swoim kolegą z zespołu Spire Motorsports była po prostu nieporozumieniem.
„Tak więc tura 1, po prostu błędna komunikacja i źle ją oceniła” – wyjaśnił Michael McDowell. Pomyślałem, że (Hocevar) wdrażał, żeby mi przejść, a on przechodził, aby spróbować uciec. Kiedy zerknąłem, pomyślałem: „Och, on po prostu (pozwala) odejść”. Kiedy to odwrócił, pomyślałem „o nie”.
„Naprawdę, była to tylko błędna komunikacja z tego, co robił, w porównaniu z tym, co robiłem. To było bardzo niezamierzone, i oczywiście to nie chcemy się wydarzyć, ale tak się stało. Nie możemy tego cofnąć, możemy po prostu przejść do przyszłości i zrobić lepiej”.
Carson Hocevar udziela aktualizacji incydentu z Michaelem McDowellem
Carson Hocevar został obrócony przez McDowella podczas ostatniego etapu wyścigu Watkins Glen, ale dwaj kierowcy skontaktowali się kilkakrotnie w ostatnią niedzielę. Po incydencie Hocevar powiedział swoim zespołowi w radiu: „Nie chcę rozmawiać z (McDowell), patrz na niego, nie pozwól mu się bliżej”.
W środę, Hocevar rozmawiał z reporterami i zapytano, czy rozmawiał z McDowellem. „Nie, nie rozmawialiśmy ani cokolwiek. Chciał usiąść w Richmond” Hocevar powiedział: na NASCAR.com. „Poszedłem ścigać się, a on też go nie ma. Może to najlepszy scenariusz, w którym oboje nie nam się podeszli. Nie wydawało mi się tak wielka oferta-albo popełnił błąd, albo źle osądził i oczywiście odwróciliśmy mnie. Potem po prostu walczyliśmy o ostatnie okrążenie i ostatni róg i czułem, że jest to dużo OK.
McDowell i Hocevar będą musieli wygrać jeden z dwóch ostatnich wyścigów NASCAR Cup Series, aby zdobyć miejsce w play -off. McDowell, który wygrał 2021 Daytona 500, osiągnął play-off w 2021 i 2023 roku. Hocevar jest w swoim drugim sezonie jako kierowca serii Pucharu w pełnym wymiarze godzin i szuka zwycięstwa w wyścigu pierwszego Serii Pucharu.