NOWYMożesz teraz słuchać artykułów z wiadomościami Fox!

Najpierw na Fox: . Departament Bezpieczeństwa WewnętrznegoZasięg wielu platform mediów społecznościowych przekroczył MSNBC i CNN zeszłego lata, a wrażenia medialne DHS osiągnęły miliony.

Fox News Digital uzyskał wyłącznie wskaźniki na podstawie głównego zasięgu kanału Facebook, Instagram i x w DHS, które ujawniły, że wrażenia i zaangażowanie w mediach społecznościowych agencji są daleko poza codzienną oglądalność Dziedziczne media MSNBC i CNN.

W lipcu konta mediów społecznościowych DHS uzyskały około 6 395 700 dziennych wrażeń na kanałach.

Tradycyjne amerykańskie plakaty wykorzystywane przez DHS jako reklamy rekrutacyjne do zwiększenia zatrudnienia agentów lodowych.

Departament Bezpieczeństwa Wewnętrznego wykorzystuje tradycyjne amerykańskie obrazy do zwiększenia platformy mediów społecznościowych, która przekroczyła starsze media. (DHS)

Bezpieczeństwo wewnętrzne uwalnia wideo o tematyce Pokémon, aby podkreślić aresztowania imigracyjne: „Muszę złapać„ Em ”

MSNBC uśredniał około 502 000 dziennie widzów i 738 000 widzów w czasie najlepszym, a CNN uśrednia około 333 000 dzienników i 440 000 widzów w czasie najlepszym, zgodnie z raportami i danymi z danych z Nielson Media Research.

W czerwcu konta mediów społecznościowych DHS uzyskały około 3 390 600 dziennych wrażeń na kanałach.

MSNBC wynosił średnio około 593 000 dziennie i 955 000 widzów w czasie najlepszym, a CNN średnio 450 000 dziennie i 642 000 widzów w czasie najlepszym.

Wiele postów na X od Departamentu Bezpieczeństwa Wewnętrznego, które pokazują wuja Sama na plakatach, aby zwiększyć rekrutacje lodowe i kukurydzę w dziedzinie w czapkach lodowych w ramach rozszerzonych nielegalnych migrantów agencji.

Kilka postów DHS na X, które ilustrują styl, którego agencja wykorzystuje w mediach społecznościowych do generowania zaangażowania i wrażeń. (DHS / x)

Omar milczał na postach przeciw Ice, pomimo wycofania się NBC na wirusowej narracji w mediach społecznościowych

Wskaźniki opracowane przez DHS pochodzą z raportów przeprowadzonych wewnętrznie, a następnie zweryfikowane za pomocą Sprout Social, narzędzia do zarządzania mediami społecznościowymi. „Wrażenie” jest mierzone przez czas, w którym post lub treść jest wyświetlana na ekranie użytkownika i nie jest określane przez to, czy dana osoba angażuje się w treść.

Departament Bezpieczeństwa Wewnętrznego wykorzystał nieco niekonwencjonalne podejście do typowych rachunków prowadzonych przez rząd, w tym stosowanie memów, GIForaz tradycyjne grafiki rekrutacyjne w stylu amerykańskim w ramach kampanii mające na celu rekrutację amerykańskich agentów imigracyjnych i celnych (ICE).

Źródła w DHS poinformowały Fox News Digital Jednym z ich celów z tradycyjnymi obrazami jest pokazanie, jak wygląda wielkość i jak wygląda amerykańska ojczyzna.

Malarstwo American Progress autorstwa Johna Gasta za DHS post Promotion American Tradycyjne wartości.

American Postęp Johna Gast został opublikowany przez DHS latem, generując szum wokół obecności w mediach społecznościowych. (DHS x Facebook)

Amerykanie zalewają ICE 141 000 wniosków o pracę w Recruitment Administration Push

Ich unikalne podejście zostało odzwierciedlone przez inne agencje i Sam Biały Dom.

DHS prezydenta Donalda Trumpa odnotował 34-krotny wzrost zasięgu w porównaniu z administracją Biden. W lipcu 2024 r. Cotygodniowe wrażenia Prezydenta Joe Bidena DHS odnotowały zaledwie 700 000, podczas gdy Trump i Sekretarz DHS Kristi Noem zobaczył 46,1 miliona.

Dziedziczne media skrytykowały również Departament Bezpieczeństwa Wewnętrznego za ich postawienie stylu, z jednym Washington Post Utwór Zatytułowane „niedorzeczne filmy z lodem mają świętą wojnę, aby cię sprzedać”.

Kliknij tutaj, aby uzyskać aplikację Fox News

Pomimo reakcji z niektórych starszych punktów sprzedaży, DHS zamierza utrzymać postawę w mediach społecznościowych, w tym kampanię rekrutacyjną ICE.

Arabella Bennett z Fox News Digital przyczyniła się do tego raportu. Preston Mizell jest pisarzem z Fox News Digital obejmującą najświeższe wiadomości. Wskazówki dotyczące historii można wysłać na adres preston.mizell@fox.com i na xmizellpreston

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj