Meghan Markle W tym tygodniu rozpoczęła swój drugi ładunek wina AS Winei miał zupełnie inny wynik niż pierwsza premiera. Zaledwie kilka dni temu marka Księżna Sussex wprowadziła drugą partię Napa Valley Rosé, która pochodzi z rocznika 2024, w przeciwieństwie do poprzednich butelek 2023.
Podczas gdy pierwsza premiera w lipcu była szybkim sukcesem wyprzedania, to Tym razem nie było takz butelkami Rosé nadal dostępne do zakupu. Chociaż niektórzy mogą postrzegać to jako znak, że popularność marki może maleć, jeden ekspert uważa, że tak jest Właściwie „dobra rzecz”.
Wynika to z faktu, że może sugerować, że marka Meghan rozwiązała wszelkie istniejące problemy z akcjami, które mogły wcześniej przyczynić się do wszystkich, jak zawsze wyprzedza sprzedaż w ciągu kilku godzin, wiele z powodu zdenerwowania klientów.
Mówienie wyłącznie do Express.co.ukNick Ede, ekspert ds. Brand i kultury, powiedział: „Myślę, że dobrze, że nowa kropla wina jeszcze się nie wyprzedała – pokazuje, że rozwiązali problem z problemami z akcjami – nikt nie chce przyjść i kupować coś, co jest ciągle wyprzedane!
„To pokazuje, że zespół jest zaangażowany w zwiększenie ilości produktu, jaki mają w sprzedaży i pozwala fanom i konsumentom na zakup produktu.
„Myślę, że są również w fazie testowej, co się sprzedaje, a co nie – chcą sprawdzić, czy wino osiągnie słodkie miejsce z fanami, zanim zdecydują się zbudować tę część marki”.
Ponieważ wino jest nadal dostępne do kupienia, Meghan, który 44 44 lata w poniedziałek, nadal promuje go na zawsze Instagram strona.
Udostępniając w czwartek wideo z srebrną tacą z dwoma szklankami i butelką wina, podpis brzmiał: „Dobrze podawane i zasłużone. Pozdrawiam!”
Wino kosztuje 22 funty za butelkę i jest sprzedawane w partiach trzech, sześciu lub dwunastu.
Produkty księżnej są nie są obecnie wysyłane na arenie międzynarodowej.