Bycie zmuszonym do powtórzenia się zostało koronowane na największy w kraju błąd – a Brytyjczycy zostali napędzani po ścianie, papugą te same pytania dla partnera, dzieci i kumpli.

Ponad połowa (60%) twierdzi, że regularnie zmuszeni się powtarzać codziennie, a prawie wszystkie (92%) nie jest zaskakujące, że to frustrujące.

Zakochana jedna piąta ludowego (21%) przyznaje, że jest to jeden z ich największych robaków, a seryjne repeatery żałują, że nigdy nie musieli pytać więcej niż raz (95%).

Vodafone zapytał o naród i odkrył prośby, które Rile Brytyjnie codziennie powtarzają – ujawniając, że jesteśmy narodem, który utknął w powtarzaniu.

Proszenie partnera o udział w pracach domowych więcej niż raz zirytowało 20% ankietowanych osób.

Trzeci (30%) rodziców ujawnił, że mają dość próbowania dzieci do łóżka na czas (30%), zmuszając ich do odrabiania lekcji (24%) lub szczotkowania zębów (18%).

Ciągle przypominając znajomym o planach (12%), prosząc kogoś o przeniesienie pieniędzy (12%) i zadając kolegę z tego samego pytania (13%) również na liście irytujących żądań powtarzających się próśb BRITS.

Przypominając współlokatorowi, aby ponownie wyciągnęli pojemniki (17%), mówiąc dzieciom po raz trzeci myły zęby (18%), lub ścigając, że kolega jeszcze raz (27%), nowe badania Vodafone ujawniają, że utknęliśmy w kraju.

Podczas gdy gospodarstwa domowe i związane z relacjami proszą wysoko, badanie wykazały, że obsługa klienta naprawdę poprawi Brytyjki do ich powtarzalnego limitu.

W obliczu problemu związanego z produktem lub usługą, w którym potrzebny jest kontakt z obsługą klienta, większość Brytyjczyków (87%) musiała wyjaśnić swój problem więcej niż raz.

Średnio rozdrażnieni konsumenci muszą powtarzać problemy do czterech razy i spędzają ponad 15 minut.

Jeśli to nie wystarczy, aby szlifować czyjś sprzęty, które muszą wysłać cztery wiadomości do chatbota, wyciągnąć czas, zacznij ponownie dwa razy i być przekazywane około trzech różnych agentów.

Pamiętając o specjalnych hasłach (41%), trudne pytanie „pierwszego zwierzaka” (36%), stare nazwy użytkowników (30%), które muszą znaleźć stare numery kont (32%) i numery zamówień (28%), to dodatkowe presje, które testują naszą cierpliwość po drodze.

W ambicji ustanowienia nowego standardu obsługi klienta w branży, Vodafone uruchomił „Just zapytaj raz”.

Jest to nowa usługa, w której jedna osoba będzie zajmować się zapytaniem klienta od początku do końca, dopóki nie zostanie rozwiązana.

Usuwa to znane niedźwiedzie, takie jak czekanie, powtarzając problem wielu różnym osobom i potrzebę ścigania aktualizacji.

Jeśli nie można od razu rozwiązać zapytania, ta sama osoba z Vodafone będzie proaktywnie wysłać wiadomość do klienta z aktualizacjami, dopóki nie zostanie rozwiązany, więc nie pozostały niepokojące ani nie zastanawiają się, co się dzieje lub spędzać czas na ściganiu.

Rob Winterschladen, dyrektor konsumencki, Vodafonethree powiedział: „Wszyscy znamy frustrację z konieczności pytania więcej niż raz.

„Niezależnie od tego, czy jest w pracy, domu, czy podczas obsługi klienta – powtarzanie się jest denerwujące.

„Ponad połowa narodu powtarza się z obsługą klienta frustrującą, a na piątym jest to nawet ich największy robak.

„Nasza nowa obietnica„ po prostu zapytaj raz ”, opiera się na prostej zasadzie. Gdy klient potrzebuje pomocy, pyta nas raz, a my ją sortuje.

„Przesyłając wiadomości za pośrednictwem aplikacji Myvodafone, podobnie jak przyjaciel na WhatsApp, otrzymasz własne dedykowane rozwiązywanie problemów i proaktywne aktualizacje.

„Więc nie ma się powtarzać ani czekać na telefon – możesz po prostu zająć się swoim dniem”.

Współpracując z Vodafone, psycholog Jo Hemmings ujawnia, że powtarzanie zmęczenia jest prawdziwe i dlaczego uważamy, że tak irytujące jest pytanie o proste rzeczy więcej niż raz.

Jo powiedział: „Konieczność powtórzenia się, szczególnie nad czymś prostym, może czuć się niesamowicie frustrujące, ponieważ sygnalizuje, że nie jesteśmy cenieni ani słyszani.

„Dowód jest tam, badania Vodafone pokazują, że 95% z nas żałuje, że nie musieliśmy pytać tego samego niż raz.

„To uwzględnia podstawową ludzką psychologiczną potrzebę rozpoznawania i autonomii, które są zarówno kluczowymi czynnikami motywacyjnymi, jak i samopoczucia psychicznego.

„Uczucie ignorowane lub poproszeni o wielokrotne rozpoczęcie od zera tworzy tak zwane przeciążenie poznawcze, w którym energia mentalna jest wyczerpana.

„Niezależnie od tego, czy chodzi o bliskich, przyjaciół, kolegów, a nawet obsługę klienta, może wywoływać zmęczenie emocjonalne, a nawet wywoływać zachowania unikania.

„Z czasem jest to nie tylko niewygodne, ale jest również stresujące i pozbawione mocy”.

Klienci, którzy nie chcą kontaktować się z obsługą klienta Vodafone za pomocą aplikacji My Vodafone, mogą nadal uzyskać pomoc, dzwoniąc do 191 na telefonie komórkowym lub za pośrednictwem strony internetowej: https://www.vodafone.co.uk/kontakt-USA/

16 najlepszych rzeczy, które Brytyjczycy mają najbardziej dość powtarzania więcej niż raz

– Problemy dla wielu przedstawicieli obsługi klienta

– Odpowiedź na to samo pytanie z obsługi klienta

– Ściganie osób do odpowiedzi na wiadomość lub e -mail

– Pytanie o aktualizację po oznaczeniu problemu lub problemu z usługą lub produktem

– składanie ogólnych skarg na obsługę klienta

– proszenie kogoś o udział w pracach domowych

– Proszenie kogoś o przeniesienie pieniędzy

– Konieczność zadawania kolegę w kółko to samo pytanie

– Powtarzanie zamówienia na jedzenie lub napoje

– Muszę poprosić kogoś o wyciągnięcie pojemników

– Ciągle przypominając znajomym o planach

– Konieczność ścigania kolegę

– Muszę więcej niż raz poprosić swoje dzieci, żeby iść spać

– Proszenie dzieci o umywanie zębów

– Mówienie dzieciom, aby odrobili pracę domową

– zachęcanie partnera do przyjęcia mycia lub wyjęcia tego

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj