Austin Cindric (2) porusza się na torze, gdy Joey Logano (22) zamyka się podczas wyścigu samochodowego NASCAR CUP Series, niedziela, 23 lutego 2025 r. W Hampton, Ga. (AP Photo/Mike Stewart)

Kierowcy NASCAR rywalizują w Atlanta Motor Speedway 23 lutego. Nie jest jasne, kiedy NASCAR powróci do Południowej Kalifornii lub jeśli planowany krótki tor w Fontanie na miejscu byłego klubu Auto Club Speedway kiedykolwiek zostanie zbudowany. (Mike Stewart / Associated Press)

NASCAR Pozostaje zobowiązana do sprowadzenia wyścigów samochodowych z powrotem do Południowej Kalifornii. Ale przyznał, że w ten weekend nadal nie jest pewien, gdzie i kiedy to się stanie.

„Rynek jest niezwykle ważny dla NASCAR” – powiedział Dave Allen, prezes regionu Zachodniego NASCAR. „Więc nie porzucamy rynku. To, czego nie mamy jeszcze, to zdecydowana oś czasu. W sporcie jest pewne rzeczy, które muszą zostać uporządkowane, zanim będziemy mogli podjąć pewne strategiczne decyzje, ponieważ odnoszą się ono do tego, co jesteśmy zbudowane.

„Zrobimy coś. Po prostu nie wiem co i kiedy. ”

Allen przemówił przed niedzielnym Shriners Children’s 500 na Phoenix Raceway, gdzie Christopher Bell osiągnął swoją trzecią z rzędu zwycięstwo NASCAR CUP, powstrzymując ciężko naładującego Denny’ego Hamlina podczas ostatniego ponownego uruchomienia z dwoma okrążeniami.

Z wyjątkiem 2021 r., Kiedy harmonogram był utrudniony przez pandemię Coronawirus, NASCAR prowadził co najmniej jeden wyścig w Południowej Kalifornii od 1997 roku, kiedy Auto Club Speedway otworzył Na miejscu starego młyna stalowego Kaiser w Fontanie. Ta seria zakończy się w tym roku.

Czytaj więcej: NASCAR chce ponownie ścigać się w Południowej Kalifornii, ale kiedy to się stanie?

Auto Club Speedway, który został zburzony, gościł swój ostatni wyścig w 2023 roku podczas Starcie w Koloseumbiegnij na tymczasowym pół-milowym torze zainstalowanym na boisku piłkarskim Coliseum, nie wrócił tej zimy po trzech latach. NASCAR miał nadzieję ścigać się na pół mili owalny zbudowany na terenie byłego Speedway Fontana, ale ten projekt utknął w martwym punkcie.

„To opcja nr 1” – powiedział Allen, były prezes Auto Club Speedway. „Oczywiście byliśmy tam od dłuższego czasu. Nadal zachowujemy wystarczającą ilość ziemi, aby zbudować pół mili owalny, jeśli zdecydujemy się to zrobić.

„Ale wciąż potrzebujemy trochę czasu, aby uporządkować niektóre rzeczy i dowiedzieć się, czy to jest właściwe”.

W międzyczasie NASCAR obejmuje koncepcje poza tradycyjnymi torami wyścigowymi. Seria zadebiutowała w wyścigu ulicznym w Chicago w 2023 roku i ma podobno Rozważa również wyścigi na ulicach San Diego.

„Zawsze szukamy nowych możliwości” – powiedział Allen. „Zawsze szukamy nowych rynków lub rzeczy, które możemy zrobić inaczej na rynku, w którym już jesteśmy (w).

„Staramy się pozostawić wszystkie opcje otwarte”.

Kierowcy rywalizują na Auto Club Speedway w Fontanie w lutym 2023 r.Kierowcy rywalizują na Auto Club Speedway w Fontanie w lutym 2023 r.

Kierowcy rywalizują na Auto Club Speedway w Fontanie w lutym 2023 r. (Jae C. Hong / Associated Press)

Dziesięć dni po ostatnim wyścigu w Fontanie, NASCAR podobno Sprzedano 433 z 522 akrów, które składają się na ślad tego miejsca Rossowi Perotowi Jr. Hillas Development Company i CBRE Investment Management za około 569 mln USD. Witryna jest przekształcana w zakład logistyczny i park przemysłowy o 6,6 miliona stóp kwadratowych odstępów magazynowych.

Pokolenie temu było kilkanaście torów wyścigowych, które odbyły regularne wydarzenia w Południowej Kalifornii, ale z Zamknięcie Irwindale Raceway W zeszłym roku pozostała tylko garstka. Wielu, takich jak Irwindale i The Auto Club Speedway, siedziało na lądzie, które stały się zbyt cenne, częścią ogólnokrajowego trendu, w którym ziemia wyprzedała się spod kultowych krótkich torów w miejscach takich jak Greenville, SC i Midland, Karolina Północna, serce samochodów stożkowych.

„Ziemia i koszty prowadzenia działalności, kiedy masz placówkę tak jak w Fontanie, jest to bardzo, bardzo trudne” – powiedział Allen. „Pod koniec dnia jesteśmy firmą nastawioną na zysk i musimy podejmować decyzje, które są dobre dla firmy, abyśmy mogli je kontynuować”.

Czytaj więcej: Irwindale Speedway Closure Ostatnie cios w wyścigach w Południowej Kalifornii

Allen powiedział, że idealnym rozwiązaniem jest oryginalny. NASCAR zatrzymał około 90 akrów ogromnej powierzchni Auto Club Speedway, w tym główne trybuny, z przodu prosto, pit droga i apartamenty. Wszystkie miały zostać włączone do nowego miejsca z krótkim drotą.

„Plan ma tam być. Ale jeśli pojawią się możliwości, jesteśmy otwarci na wszystko – powiedział Allen. „Gdybyś miał 300 akrów i chciałeś zbudować tor wyścigowy i zostać z nami partnerem, słuchalibyśmy. Myślę więc, że utrzymuje się w cieple i jest w stanie robić z nią różne rzeczy. I dostosowujesz się w zależności od rynku i potrzeb rynku.

„Jesteśmy w pewnym sensie w wzorcu trzymania”.

Zdobądź najlepsze, najciekawsze i najdziwniejsze historie dnia ze sceny sportowej LA i poza naszym biuletynem The Sports Report.

Ta historia pierwotnie pojawiła się Los Angeles Times.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj