NOWYMożesz teraz słuchać artykułów Fox News!

PIERWSZY W FOXIE: Jakiś nielegalny imigrant Według DHS, posiadający zawodowe prawo jazdy stanu Nowy Jork z widniejącym napisem „NIE PODANO NAZWY”, został aresztowany przez ICE w Oklahomie.

Agencja oświadczyła, że ​​współpracuje z Departamentem Transportu Stanów Zjednoczonych oraz stanowymi i lokalnymi organami ścigania, aby usunąć nielegalnych kierowców ciężarówek z amerykańskich autostrad po głośnym wypadku z udziałem indyjskich nielegalnych kierowców. Harjindera Singha.

Współpracując z patrolem autostradowym Oklahomy, ICE aresztowało innego indyjskiego nielegalnego cudzoziemca o nazwisku Anmol Anmol. DHS poinformowało, że Anmol miał przy sobie zawodowe prawo jazdy wydane w Nowym Jorku, na którym widniało jego imię i nazwisko „NIE PODANO NAZWY”.

Zredagowane zdjęcie licencji uzyskanej przez Fox News Digital pokazuje, że jest to płyta CDL klasy A wydana w kwietniu i ważna do maja 2028 r. W prawym górnym rogu licencji znajduje się gwiazda, która wskazuje, że jest to PRAWDZIWY IDENTYFIKATOR.

ŻOŁNIERZE Z OKLAHOMY, ICE ZATRZYMAJĄ 120 NIELEGALNYCH IMIGRANTÓW W CZASIE TRZYDNIOWEJ MIĘDZYSTANOWEJ PRZEGLĄDU Egzekucyjnego

Anmol nielegalny cudzoziemiec bez pozwolenia na nazwę

DHS poinformowało, że ICE aresztowało indyjskiego nielegalnego Anmola Anmola, który posiadał nowojorskie zawodowe prawo jazdy z widniejącym na nazwisku „No Name Gived”. (DHS)

Anmol został zatrzymany przez ICE 23 września 2025 r. podczas rutynowej kontroli na wadze samochodowej na trasie I-40. Kontrole akt przeprowadzone przez ICE wykazały, że Anmol to nielegalny cudzoziemiec z Indii, który wjechał do kraju w 2023 r. DHS podał, że został zwolniony do kraju przez administrację Bidena.

Anmol został objęty postępowaniem deportacyjnym.

Komentując aresztowanie Anmola, zastępca sekretarza DHS Tricia McLaughlin stwierdziła, że ​​„Nowy Jork nie tylko nie sprawdza, czy osoby ubiegające się o prawo jazdy 18-kołowymi pojazdami są obywatelami USA, ale nawet nie uzyskuje pełnych imion i nazwisk osób, którym wydaje komercyjne prawa jazdy”.

„Pozwolenie nielegalnym cudzoziemcom na uzyskanie zawodowego prawa jazdy na prowadzenie 18-kołowych pojazdów i przewożenie materiałów niebezpiecznych po drogach Ameryki jest lekkomyślne i niezwykle niebezpieczne dla bezpieczeństwa publicznego. Dzięki udanej współpracy 287g ICE i Oklahoma Highway Patrol, Anmol Anmol nie stanowi już zagrożenia dla kierowców” – dodał McLaughlin.

„DHS współpracuje z naszymi partnerami stanowymi i lokalnymi, aby usunąć z naszych autostrad nielegalnych kierowców ciężarówek z zagranicy, którzy często nie znają podstawowych przepisów ruchu drogowego”.

EKSPERT UJAWNIA, JAK NIELEGALNY IMIGRANT KIEROWCA CIĘŻARÓWKI MOGŁ OTRZYMAĆ LICENCJĘ HANDLOWĄ PRZED ŚMIERTELNYM WYPADKIEM NA Florydzie

Asystent DHS Sekretarz Tricia McLaughlin i agentka ICE

Po lewej: Tricia McLaughlin, zastępca sekretarza Departamentu Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Po prawej: agenci ICE (DHS; LÓD)

Urzędnik Departamentu Pojazdów Silnikowych Nowego Jorku zakwestionował jednak nielegalny status posiadacza prawa jazdy, informując Fox News Digital, że osoba posiadająca prawo jazdy ma legalny status w USA na podstawie federalnego zezwolenia na zatrudnienie wydanego w marcu i „otrzymała prawo jazdy zgodne z wytycznymi federalnymi”.

„To zawodowe prawo jazdy zostało wydane zgodnie ze wszystkimi właściwymi procedurami, w tym z weryfikacją tożsamości na podstawie dokumentów wydawanych na szczeblu federalnym” – powiedział urzędnik, dodając, że „nierzadko zdarza się, że osoby z innych krajów noszą tylko jedno nazwisko”.

Urzędnik stwierdził, że „procedury w tym zakresie są jasno określone w podręczniku polityki amerykańskich służb obywatelskich i imigracyjnych” i dodał, że „należy zauważyć, że dokumenty federalne zawierają również adnotację „bez podania nazwiska”.

W oświadczeniu dla Fox News Digital republikański gubernator Oklahomy Stitt powiedział, że „jeśli Nowy Jork chce rozdawać nielegalnemu imigrantom CDL z napisem „Bez podania nazwiska”, to jego wina. W chwili, gdy przekroczą granicę Oklahomy, podlegają naszym prawom.

Zatrzymanie było częścią trzydniowej operacji, która odbyła się w dniach 23–25 września, a której celem były zagrożenia dla bezpieczeństwa publicznego wzdłuż autostrady międzystanowej nr 40 w Oklahomie. ICE mógł współpracować z patrolem autostradowym Oklahoma dzięki stanowemu programowi 287(g), który umożliwia stanowym i lokalnym organom ścigania bezpośrednią współpracę z ICE.

FLORIDA AG OGŁASZA PROBĘ JURYSDYKCJI SANKTUARIUM, KTÓRE WYDAJĄ LICENCJE NA PRZEWÓZ CIĘŻAROWY NIELEGALNYM IMIGRANTOM

Gubernator Kevin Stitt

Gubernator Kevin Stitt, przewodniczący stowarzyszenia NGA (Incoming National Governors Association), rozmawiał z Fox News Digital podczas letniego spotkania NGA w Colorado Springs w stanie Kolorado. (Deirdre Heavey/Fox News Digital)

W tym okresie ICE i patrol autostradowy Oklahomy aresztowały 120 nielegalnych cudzoziemców, z których 91 prowadziło komercyjny pojazd silnikowy z zawodowym prawem jazdy wydanym przez stany sanktuarium. Biuro republikańskiego gubernatora Oklahomy Kevina Stitta poinformowało, że w ramach operacji aresztowano nielegalnych imigrantów z Indii, Uzbekistanu, Chin, Rosji, Gruzji, Turcji, Tadżykistanu, Ukrainy i Mauretanii.

Biuro Stitta stwierdziło, że aresztowani nielegalni nielegalni stwarzali zagrożenie dla bezpieczeństwa publicznego, „prowadząc pojazdy użytkowe o masie 80 000 funtów bez odpowiedniej weryfikacji”.

Według DHS wśród innych nielegalnych osób aresztowanych podczas operacji znaleźli się cudzoziemcy z wcześniejszymi wyrokami skazującymi za jazdę pod wpływem, pranie pieniędzy, przemyt ludzi, napaść, spisek mający na celu dystrybucję kokainy, posiadanie substancji kontrolowanej i nielegalny ponowny wjazd do USA

Wśród aresztowanych był obywatel Gwatemali Kevin Ivan Escobar-Dionicio z przeszłością kryminalną, w tym oskarżeniami o przemyt ludzi i pranie brudnych pieniędzy. Inny nielegalny gwatemalczyk aresztowany podczas operacji, Alfredo Sanic Chipix, miał w przeszłości zarzuty napaści.

BLUE STAN BADA, W JAKI SPOSÓB NIELEGALNY IMIGRANT IMIGRANT DOSTAŁ LICENCJĘ PRZED ŚMIERTELNYM WYPADKIEM NA Florydzie

Nielegalni aresztowani przez ICE na Oklahomie I-40

Od lewej do prawej: Ivan Escobar-Dionic, Adrian Bethancourt Rodriguez, Pyrus Khamido. (Reuters; DHS)

Adrian Betancourt Rodriguez z Kuby również został aresztowany i skazany za sprzedaż kokainy.

Inny, Firuz Khamidov z Rosji, został aresztowany i postawiono mu zarzuty fałszerstwa.

Ma to miejsce w obliczu ogólnokrajowych obaw dotyczących nielegalnych cudzoziemców obsługujących ciężarówki do celów komercyjnych na amerykańskich autostradach po głośnej sprawie Harjindera Singha, któremu postawiono trzy zarzuty zabójstwa drogowego w hrabstwie St. Lucie na Florydzie za udział w śmiertelnym wypadku, który miał miejsce 12 sierpnia.

Według Florida Highway Patrol Singh miał przy sobie zawodowe prawo jazdy wydane w stanie Kalifornia.

Departament Transportu Stanów Zjednoczonych stwierdził, że Singhowi wydano CDL pomimo niezaliczenia oceny znajomości języka angielskiego i prawidłowego zidentyfikowania w tym samym teście tylko jednego z czterech znaków drogowych.

KALIFORNIA WYKORZYSTUJE tylnią bramą, aby zdobyć fundusze federalne na opiekę zdrowotną dla nielegalnych imigrantów, twierdzi GOP; DEMS MÓWI BEZSENS

Singh obok miejsca śmiertelnego wypadku na Florydzie

Harjinder Singh, 28-letni nielegalny cudzoziemiec z Indii, aresztowany 16 sierpnia 2025 r., rzekomo próbował dokonać nieuprawnionego zawrócenia w Ft. Pierce na Florydzie we wtorek, w wyniku którego zginęły trzy osoby. (Służba Marszałkowska Stanów Zjednoczonych)

Sprawa Singha wywołała obawy w całym kraju dotyczące tego, jak powszechnym problemem dla bezpieczeństwa publicznego mogą być nielegalni cudzoziemcy poruszający się po amerykańskich drogach.

Komentując operację Guardian Sweep, zastępca dyrektora ICE Madison Sheahan stwierdziła, że ​​nielegalni cudzoziemcy „nie powinni jeździć 18-kołowymi pojazdami po amerykańskich autostradach”.

KLIKNIJ TUTAJ, ABY POBRAĆ APLIKACJĘ FOX NEWS

Sheahan powiedział, że operacja „wyraźnie pokazuje, jak federalne i lokalne organy ścigania mogą współpracować, aby Ameryka znów była bezpieczna” oraz że „nasze drogi są teraz bezpieczniejsze, ponieważ ci nielegalni cudzoziemcy nie siedzą już za kierownicą”.

Zachęcała więcej stanowych i lokalnych organów ścigania do przyłączenia się do programu 287 (g), „aby pomóc w usuwaniu zagrożeń bezpieczeństwa publicznego i otrzymać zwrot kosztów dostępny dla naszych partnerów zajmujących się egzekwowaniem prawa”.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj