Główne lotnisko w USA nie uwzględnia odnowienia na dużą skalę, a ukończenie projektu jest już za kilka miesięcy. Trwający program modernizacji odbywa się na międzynarodowym lotnisku w Pittsburghu w Pensylwanii, w którym centrum podróży otrzyma nowy terminal dla przylotów i odlotów, zgodnie z Po prostu latanie.

Plany będą skonsolidowane oddzielne operacje terminalowe lotniska w jednym miejscu, znajdujące się w centrum jego kultowego układu w kształcie X, donosi Aviation News Outlet. Zobaczy operacje linii lotniczych, przestrzenie publiczne i pasażerowie, którzy zostaną przekazane pod jednym dachem, zgodnie z Plusy lotnicze. Kluczowy dodatek tworzenie mostu i tunelu łączącego nowy terminal z istniejącym terminalem powietrza.

Nowy terminal obiecuje skrócić czas oczekiwania w punktach kontrolnych i roszczenia bagażu, zgodnie z wcześniejszymi problemami z szyjami i kolejkami.

Pitt Transformed, strona internetowa projektu, mówi, że nowy system obsługi bagażu wprowadza „zwiększa szybkość i wydajność skanowania bagażu poprzez technologię rentgenowską i zautomatyzowany system duerterów”.

„Objętość dźwięku systemu jest znacznie obniżona w porównaniu z obecnymi pasami bagażowymi przez silniki magnesu stałego, które naturalnie działają cicho, a pasy są ustawione wyżej, aby zmniejszyć pracowników pochylonych tak daleko, aby dotrzeć do bagażu”.

Dodaje, że torby oznaczone do dodatkowej oceny bezpieczeństwa „zostaną automatycznie przekierowane i pobierane przez jeden z 30 nowych robotów, które dostarczą torbę do mobilnej stacji testowej obsługiwanej przez TSA, oszczędzając czas dla członków naszego zespołu, linii lotniczych i pasażerów”.

Pitt Transformed mówi, że dodaje się również wielopoziomowy garaż parkingowy, a także nowy system jezdni, który będzie obsługiwał nowy budynek terminalu.

Obecny koszt projektu wyniósł 1,57 miliarda dolarów (około 1,18 miliarda funtów), a wcześniej wynosi około 1,4 miliarda dolarów (1,05 miliarda funtów).

Blue Sky, strona informacyjna na lotnisku powiedziała, że ​​wzrost był spowodowany niedoborami inflacji i łańcucha podaży, zgodnie z Skrawek.

Jednak w sprzedaży zauważył, że „żadne lokalne lub stanowe dolary podatkowe nie są wykorzystywane do zapłaty za projekt„ w przypadku Authority Airport Hrabstwa Allegheny, agencji odpowiedzialnej za projekt, popierając obligacje budowlane ”z przychodów operacyjnych, z których większość jest wypłacana przez linie lotnicze”.

Agencja twierdzi, że projekt jest ukończony ponad 80%. Obecnie ma się uruchomić jesienią.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj