Niesamowite zdjęcia pokazały, jak będzie wyglądać ogromna aktualizacja 1 miliarda funtów stacja kolejowa. Plany umożliwią Liverpool Street obsługę ponad 200 milionów pasażerów rocznie, znacznie zwiększając gospodarka oraz ustanowienie „przełomowej bramy”, twierdzą urzędnicy. Program, z których najnowsze plany zostały przekazane planistom, obejmują nową powierzchnię detaliczną, wypoczynkową i roboczą oraz ulepszone połączenia z szerszymi miastami i przestrzeniami publicznymi, dodaje Network Rail.

Ponadto pojawi się: dostępny dostęp do stacji, nowe windy i schody ruchome w celu zwiększenia dostępności zarówno do stacji głównej, jak i londyńskiej metra oraz nowych toalet, w tym na każdym poziomie przyjaznym rodzinie. Poprzednie iteracje projektu zostały spotkane przez tysiące zastrzeżeń, ponieważ działacze na rzecz ochrony przyrody wzbudzili zaniepokojenie wpływem kompilacji na historyczną wymianę. Towarzystwo wiktoriańskie, które sprzeciwiło się wcześniejszym planom, twierdzi, że dokonuje przeglądu najnowszej propozycji.

Powiedział na temat X: „Nowe plany Network Rail dotyczące stacji Liverpool St przez Acme zostały przesłane do działu planowania City of London.

„Towarzystwo nie widziało ostatecznych planów po konsultacji przed aplikacją, z innymi członkami Komitetu LISSCA będziemy sprawdzać i komentować wniosek, gdy będzie on żył w portalu planowania.

„Towarzystwo wiktoriańskie nieustannie budzi obawy związane z propozycjami stacji Liverpool Street i będzie doradzać opinii publicznej, która śledzi naszą kampanię w sprawie aplikacji”.

Wcześniej Griff Rhys Jones, prezes kampanii Liverpool Street Station (LISSCA) i Victorian Society, powiedział Network Rail, aby „przestał patrzeć na tę przystojną stację jako miejsce rozwoju i uznać ją za ważny i historyczny artefakt, że jest; taki, który działa i może kontynuować pracę”.

Rzecznik społeczeństwa wiktoriańskiego powtórzył do ekspresu, że znajdują się w „trudnym etapie procesu planowania, który stawia ustawowe komentatorów w tej niekorzystnej sytuacji, ponieważ plany„ tylko ”zostały złożone do walidacji do miasta Londyn”.

Dlatego „Żaden z ustawowych konsultantów nie zobaczy ostatecznych planów, które zostały przesłane”. Dodali: „Wiele z tego, co powiedzieliśmy w listopadzie o tym, że koncepcje się nie zmieni – chociaż nie mamy absolutnie żadnych informacji na temat finansów, takich jak oceny opcji lub na prawdziwych liniach wzroku w odniesieniu do katedry św. Pawła, które są kluczowe dla każdego wysokiego budynku zbudowanego w mieście Londynu”.

Robin Dobson, dyrektor nieruchomości grupy ds. Network Rail Property, powiedział: „Jesteśmy dumni z tego, że możemy kierować przedstawieniem transformacyjnego programu przebudowy londyńskiej stacji ulic Liverpool – taka, która jest naprawdę dostępną i integracyjną przestrzenią, może wspierać prognozowane doroczne pasażerki do ponad 200 milionów i dostarcza istotne ulepszenia w codziennych doświadczeniach pasażerów pasażerów, jednocześnie szanującą postać stacji.

„Inwestowanie w infrastrukturę transportową jest niezbędne do odblokowania przyszłego wzrostu gospodarczego w Londynie i poza nią. Ta inwestycja zapewni, że Liverpool Street pozostanie przełomową bramą do miasta Londyn dla nadchodzących pokoleń.

„Po szeroko zakrojonych konsultacjach i zaangażowaniu w szeroką gamę interesariuszy, nasze plany postawiły pasażerów na pierwszym miejscu, szanując i zachowując wiktoriańskie funkcje stacji, w tym kultowy trening i wielki hotel wschodni”.

Oto zarys Network Rail Planowanych zmian w całości:

  • Osiem nowych wyciągów, które tworzy platformy kolejowe i londyńskie podziemne w pełni dostępne

  • Zwiększenie liczby schodów ruchomych z czterech do 10, aby umożliwić łatwiejszy dostęp do pociągów

  • Zwiększenie wielkości hali, aby ułatwić nadmierne oszust

  • Dostęp bez kroków w stacji i londyńskim metrze

  • Więcej barier biletowych w celu zmniejszenia kolejki i dodatkowych salonów czekających

  • Nowe toalety, w tym obiekty rodzinne na wszystkich poziomach stacji

  • Nowe przełomowe wejścia na Liverpool Street, Bishopsgate i Exchange Square

  • Lepsze oznakowanie, dzięki czemu autobusy i nowe poczekalni są łatwiejsze do znalezienia

  • Więcej przechowywania cyklu, tworząc bezpieczną lokalizację do przenoszenia między kolejowymi i dalszymi miejscami docelowymi

  • Większa różnorodność kawiarni, restauracji i sklepów

  • Drogi dla pieszych do Exchange Square

  • Nowe poczekalne strefy zatrzymania autobusu

  • Wybitne nowe wejścia i widoczność na stacji

Szefowie dodają, że „po szeroko zakrojonych konsultacjach z kluczowymi grupami interesariuszy, w tym społecznościami lokalnymi, zwolennikami dostępności, grupami dziedzictwa, w tym historycznej Anglii i przedsiębiorstw, program ewoluował znacząco na kilka sposobów”

Należą do nich:

  • Liczba schodów ruchomych wzrosła z ośmiu do 10

  • Większe windy dla użytkowników wózków inwalidzkich

  • Szersze schody i dostęp bez kroku w całym

  • Jasna strategia w kierunku poprawy nawigacji

  • Pokoje rodzinne na stacji na wszystkich poziomach

  • Ciche obszary wspierające pasażerów

  • Przeprojektowane wejścia do stacji, aby lepiej świętować i połączyć się z historyczną architekturą stacji i kontekstem historycznym

  • Projektowanie dachu opracowało się dalej z oryginalnymi wiktoriańskimi zasadami architektonicznymi

  • Krajobraz i ławki wokół posągu Kindertransport przeprojektowane w celu zwiększenia widoczności i zaangażowania publicznego

  • Budynek biurowy wyrównany, aby lepiej ujawnić hotel z II klasy II

  • Rewizje dokonane w celu zmniejszenia wysokości i wielkości budynku biurowego w celu pozytywnego reagowania na obszar ochrony i chronione widoki

  • Włączenie obszaru przyjaznego dla psa w przestrzeni publicznej

Source link