Książę Harry I Meghan MarkleNowa oferta Netflix była „Demotion przebrany za promocję”według eksperta PR, który opisał to jako „grzeczny rozpad” Między dwiema stronami para Sussex uniknęła zawstydzenia. Duke and Duchess of Sussex’s Media Company, Archewell Productions, triumfalnie ogłosiła że „rozszerzają swoje partnerstwo” z Netflix Jako poprzedni lukratywny kontrakt pary, zgłoszony do około 74 milionów funtów, zbliża się do końca w przyszłym miesiącu.

Ale zamiast odnawiać swoją obecną umowę, Sussexes mają teraz nową umowę „wieloletniego pierwszego wyglądu”, która różni się od tej, którą wcześniej mieli. Netflix Będę teraz w stanie zobaczyć pomysły pary Sussex, zanim zdecyduje, czy dokonać któregokolwiek z nich.

Teraz ekspert PR stwierdził, że nowa umowa była „sprytnym sposobem” dla giganta streamingowego, aby uniknąć nagłówków dotyczących upuszczenia pary Sussex.

Harry i Meghan wcześniej podpisali lukratywną umowę z Spotify, która osiła ich po wyprodukowaniu tylko 12 odcinków dla serii podcastów Archetypes.

Renae Smith, założyciel PR Agency Attizmpowiedział The Express: „To„ przedłużenie partnerstwa ”jest w zasadzie degradacji przebranego za promocję.

„Założę się, że to sprytny sposób Netflix Aby uniknąć nagłówków dotyczących ich upuszczenia, a dla Sussexes powiedzieli, że nadal mają umowę. Ale bardziej przypomina uprzejmy zerwanie. Netflix Może także próbować zarządzać miękkim wyjściem. ”

Specjalista PR stwierdził, że para Sussex nie ma „najłatwiejszego zerwania”, co może wyjaśnić ruch streamera w celu uniknięcia dramatu.

Powiedziała: „Są bardziej„ odrzucają granat, gdy opuszczasz budynek ”i jestem pewien Netflix Rozważa, że Meghan zdecydowała się narzekać na „zrzucenie” itp.

„Czy rzeczywiście zrobią coś znaczącego razem po tym, jest wątpliwe”.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj