O2 dokonuje ogromnej zmiany w swojej priorytetowej usługi w sierpniu, co wpłynie na to, jak klienci uzyskają dostęp do jego korzyści i ofert.
Sieć mobilna ogłosił, że usunie sekcję priorytetową ze swojej strony internetowej, aby stworzyć Aplikacja O2 Priority Podstawowy sposób dostępu do wyłącznych świadczeń i ofert. Zmiana ma na celu poprawę wrażenia użytkownika poprzez konsolidację dostępu do priorytetu w jednej przestrzeni, co oznacza, że klienci będą musieli pobrać i skorzystać z aplikacji.
Zmiana odbędzie się od poniedziałku 11 sierpnia, więc od tej daty Klienci O2 nie będzie już w stanie uzyskać dostępu do priorytetu za pośrednictwem strony internetowej O2.
W wiadomości do klientów O2 powiedział: „Od 11 sierpnia 2025 r. Nie będziesz w stanie uzyskać priorytetu za pośrednictwem naszej strony internetowej. Nie przegap ekskluzywnych nagród i doświadczeń – pobierz aplikację priorytetową już dziś”.
O2 Priority to program lojalnościowy, który zapewnia wyłączne nagrody, oferty i doświadczenia tylko dla klientów szerokopasmowych O2 i Virgin Media.
Nagrody są aktualizowane co miesiąc i zawierają takie rzeczy, jak subskrypcje Disney Plus, rabaty na podróże, oferty jedzenia i napojów oraz losowania nagród.
Priorytet O2 daje również klientom wczesny dostęp do tysięcy koncertów i wydarzeń w Wielkiej Brytanii, do 48 godzin przed ogólną sprzedażą.
O2 potwierdził, że klienci będą mogli mieć dostęp do priorytetów O2 bilety przedsprzedażowe na Ticketmaster po zmianie 11 sierpnia. Klienci muszą zostać zalogowani na swoje konto O2 Priorytet i będą przekierowani na stronę Ticketmaster, aby zakończyć zakup biletu.
O2 wyjaśnił: „Aby uzyskać dostęp do priorytetu O2 bilety przedsprzedażowe na Ticketmaster, najpierw upewnij się, że jesteś podpisany na koncie O2 Priorytet, a następnie kliknij żądany link w O2 Priorytet, a zabierze Cię do Ticketmaster, gdzie możesz zarezerwować i zapłacić za bilety.”
Aplikacja O2 Priority jest bezpłatnie pobrana ze sklepu z App Store lub poprzez SMS -y „Priorytet” do 2020 r.