Kupujący z Wielkiej Brytanii wyrazili frustracje po narzekaniu aplikacji zarówno Ocado, jak i Morrisons Zszedłem.

Według Downdetector Therrer to 902 doniesienia o Ocado Aplikacja od 17:00. W przypadku Morrisons liczba ta wynosi 209. Dziesiątki klientów zabrało się do mediów społecznościowych, aby narzekać na awarię.

Jeden powiedział: „@Ocado jest aplikacja na dół? Trzymanie mojego świątecznego automatu, ale mówi, że żadne jedzenie nie jest dostępne?” Inny powiedział: „@Ocado Twoja aplikacja nie działa, nie ma też strony internetowej. Czy wiesz, kiedy zostanie naprawiona?”

Ocado jest jeszcze oficjalnie dla Repsond, mówiąc tylko użytkownikom: „Przykro nam, że masz problemy”.

Jeden użytkownik powiedział: „Nie odpowiadasz na swoje DM ani połączeń! Po prostu zrób post stwierdzający, że nikt nie może wydawać zamówień, aby ludzie wiedzieli”.

Klienci Morrisons również narzekają na X, a jeden mówi: „@Morrisons

Inny powiedział: „@Morrisons Czy znasz problemy ze swoją aplikacją i stroną internetową? Najwyraźniej wszystko, co wybieram, nie jest dostępne i jest to takie samo dla każdego przejścia. ”

Morrisons nie wydawał się reagować na żadną z tych skarg, pozostawiając użytkowników sfrustrowanych.

Dzieje się tak po tym, jak strona internetowa Ocado spadła dwa dni temu. Setki raportów wysłano do Downdetector. Marka przeprosiła X (wcześniej Twitter).

Rzecznik odpowiedział na jeden komentarz: „Hej, tak przykro nam, że masz teraz problemy z naszą witryną. Rozumiemy, jak to może być frustrujące, i naprawdę doceniamy twoją cierpliwość.

„Nasz zespół ciężko pracuje, aby wszystko uruchomić płynnie. Mamy nadzieję, że wkrótce wrócimy do Internetu”.

Express skontaktował się z Ocado i Morrisons w celu uzyskania komentarza.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj