Kupujący z Wielkiej Brytanii wyrazili frustracje po narzekaniu aplikacji zarówno Ocado, jak i Morrisons Zszedłem.
Według Downdetector Therrer to 902 doniesienia o Ocado Aplikacja od 17:00. W przypadku Morrisons liczba ta wynosi 209. Dziesiątki klientów zabrało się do mediów społecznościowych, aby narzekać na awarię.
Jeden powiedział: „@Ocado jest aplikacja na dół? Trzymanie mojego świątecznego automatu, ale mówi, że żadne jedzenie nie jest dostępne?” Inny powiedział: „@Ocado Twoja aplikacja nie działa, nie ma też strony internetowej. Czy wiesz, kiedy zostanie naprawiona?”
Ocado jest jeszcze oficjalnie dla Repsond, mówiąc tylko użytkownikom: „Przykro nam, że masz problemy”.
Jeden użytkownik powiedział: „Nie odpowiadasz na swoje DM ani połączeń! Po prostu zrób post stwierdzający, że nikt nie może wydawać zamówień, aby ludzie wiedzieli”.
Klienci Morrisons również narzekają na X, a jeden mówi: „@Morrisons
Inny powiedział: „@Morrisons Czy znasz problemy ze swoją aplikacją i stroną internetową? Najwyraźniej wszystko, co wybieram, nie jest dostępne i jest to takie samo dla każdego przejścia. ”
Morrisons nie wydawał się reagować na żadną z tych skarg, pozostawiając użytkowników sfrustrowanych.
Dzieje się tak po tym, jak strona internetowa Ocado spadła dwa dni temu. Setki raportów wysłano do Downdetector. Marka przeprosiła X (wcześniej Twitter).
Rzecznik odpowiedział na jeden komentarz: „Hej, tak przykro nam, że masz teraz problemy z naszą witryną. Rozumiemy, jak to może być frustrujące, i naprawdę doceniamy twoją cierpliwość.
„Nasz zespół ciężko pracuje, aby wszystko uruchomić płynnie. Mamy nadzieję, że wkrótce wrócimy do Internetu”.
Express skontaktował się z Ocado i Morrisons w celu uzyskania komentarza.