NOWYMożesz teraz słuchać artykułów z wiadomościami Fox!

EKSKLUZYWNY: Gdy agencje federalne skupują się na tym, co może być przedłużające się wyłączenie rząduRep. Aaron Bean, R-Fla., Wprowadza rachunek, aby upewnić się, że loty Amerykanów mogą kontynuować harmonogram, bez względu na to, jak długo trwa zamknięcie.

Z najbardziej pracowitą porą roku na podróże lotnicze szybko zbliżają się i dziesiątki milionów Amerykanów, którzy spodziewali się latania w nadchodzących miesiącach, Rozszerzone wyłączenie rządu mógł mieć katastrofalny wpływ na bezpieczeństwo lotów, a także na plany podróży Amerykanów.

Aby to walczyć, Bean wprowadził ustawę zatytułowaną „Ustawę o stabilności finansowania lotnictwa z 2025 r.”, Która zapewniłaby, że amerykańskie kontrolery ruchu lotniczego i niezbędny personel Federalnej Administracji Lotniczej (FAA) nadal otrzymają zapłatę, nawet wśród zamknięcia.

W oświadczeniu dla Fox News Digital, biuro Bean nazywało ustawę „zapobiegawczym strajkiem przeciwko chaosie w wieży kontrolnej, zapewniając, że kręgosłup naszego systemu lotniczego nie zapięto pod politycznym gridlock”.

13-krotnie Demokraci głosowali za krótkoterminową dalszą rezolucją na podstawie Biden

Opóźnienia lotu na lotnisku i rep. Aaron Bean

Rep. Aaron Bean, R-Fla., Wprowadza rachunek, aby upewnić się, że niezbędni pracownicy FAA są nadal opłacani podczas zamknięć rządowych, chroniąc przed ogromnymi opóźnieniami lotu, które miały miejsce w przeszłości. (Tom Williams/CQ-Roll Call, Inc przez Getty Images i Joe Burbank/Orlando Sentinel/Tribune News Service za pośrednictwem Getty Images)

Oświadczenie wyjaśniło: „Nie chodzi tylko o wypłaty – chodzi o Dbanie o bezpieczeństwo naszego niebanasze loty na czas i nasza gospodarka w powietrzu ”.

Obecnie kontrolerzy ruchu lotniczego i inny niezbędny personel FAA nie otrzymują wypłaty podczas wyłączeń rządowych, mimo że są zobowiązani do pracy w celu zapewnienia bezpieczeństwa i na czas harmonogramów lotów w kraju. Chociaż ci pracownicy federalni są ostatecznie opłacani, gdy rząd ponownie otwiera, wydłużone okresy bez wypłaty prowadzą do stresu zarówno pracowników, jak i ogólnego systemu lotu.

W 2019 r., 35. dniu zamknięcia rządu, dziesięć kontrolerów ruchu lotniczego wezwało chorych w Wirginii i Florydzie, wywołując postoje na lotnisku w Laguardia w Nowym Jorku i kaskadowe opóźnienia w Newark, Filadelfii i Atlancie.

Rachunek Bean ma na celu upewnienie się, że coś takiego się nie powtórzy.

Biały Dom przygotowuje się do „zbliżających się” zwolnień federalnych po tym, jak Demokratowie wymuszają wyłączenie rządu

Austin, Texas Airport Passenger Checks Telefon

Podróżni sprawdzają swoje telefony podczas nawigacji opóźnień i anulowania lotu na międzynarodowym lotnisku Austin-Bergstrom 19 lipca 2024 r. W Austin w Teksasie. (Brandon Bell/Getty Images)

Jeśli zostanie uchwalony, ustawa stanowi fundusze w lotnisku i funduszu powierniczym Airway Trust, nie jest inaczej przeznaczony do użytku do dalszego płacenia kontrolerów ruchu lotniczego i inspektorów bezpieczeństwa do 30 dni bez konieczności działania Kongresu, zgodnie z projektem ustawy uzyskanej przez Fox News Digital. Zastosowane fundusze zostałyby później spłacone przez oficjalne przywłaszczenie po jego uchwale przez Kongres.

Zasadniczo zaciągając fundusze z Funduszu Trustowego Airport and Airway Trust, który jest finansowany z linii lotniczych i podatków od paliw oraz innych podatków, FAA, a tym samym podróży lotnicze Amerykanów, zostaną osłonięte przed ciężarem zamknięcia rządu.

Trump reklamuje „odbudowę i modernizację” amerykańskiej kontroli ruchu lotniczego, wybucha buttigieg za „bez pojęcia”

Lądowanie lotu

Południowo -zachodni samolot ląduje na krajowym lotnisku Ronald Reagan Washington w Arlington, Wirginia, piątek, 30 grudnia 2022 r. (AP Photo/Carolyn Kaster, plik)

„Podczas gdy Kongres kontynuuje negocjacje w sprawie finansowania rządu federalnego, mam nadzieję, że wszyscy możemy się zgodzić: ludzie, którzy utrzymują niebo Ameryki, powinni być opłacani na czas”, powiedział Bean Fox News Digital.

Kliknij tutaj, aby uzyskać aplikację Fox News

„Nie stać nas na pozwolenie na zamknięcie rządu zakłócenia kręgosłupa naszego systemu lotniczego” – powiedział. „Właśnie dlatego wprowadziłem przepisy, aby upewnić się, że naszych kontrolerów ruchu lotniczego są opłacani, a FAA działa bez przerwy. Chodzi o ochronę bezpieczeństwa publicznego i obronę specjalistów lotnictwa, którzy utrzymują nasz kraj w ruchu”.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj