Kiedyś był to niedrogi element rodzinnego dnia na mieście. Ale każdy rodzic, który stał przed furgonetką z lodami lub stoiskiem tego lata, prawdopodobnie był zaskoczony cenami w 2024 roku.

Ale jeden samochód z lodami w szczególności spotkał się z krytyką ze strony rodzin, które twierdzą, że nie stać ich na „szokujące” ceny. Cennik samochodu, który znajduje się w popularnym parku rodzinnym, został udostępniony na Facebooku jako ostrzeżenie dla innych rodziców, aby „trzymali się z dala od dzieci”.

Na liście widać, że ceny zaczynają się od 3,95 £ za podstawowy rożek 99, rosną do 5,95 £ za Knickerbocker Sunday i 6,95 £ za King Cone, co skłoniło setki osób do krytykowania sprzedawcy za „niewiarygodne” ceny, Raporty MEN.

„Widzieliśmy ostatnio wiele dzieci płaczących, bo ich mamy po prostu nie było na to stać” – powiedział jeden z mieszkańców furgonetki Mr Whippy w Wythenshawe Park w Manchesterze. „Każdy chce zarobić, ale to jest robienie sobie k**w”.

Inna osoba skomentowała: „Rozumiem, że pobierają opłatę za to miejsce i muszą ją pokryć, ale są to ceny jak na festiwalu i nawet nie są tego warte”.

Trzecia osoba dodała: „Jak rodziny mają wybrać się na tanie wycieczki przy takich cenach? Rozbój w biały dzień! Powinien się wstydzić”.

Jeden z klientów twierdził, że nie było cennika, gdy odwiedził furgonetkę zaparkowaną obok placu zabaw dla dzieci. Był w szoku, gdy rachunek wyniósł 11,25 funta za dwa lody.

Manchester City Rada stwierdziła, że ​​„współpracuje z operatorem” furgonetki Royal Ices i „rozwiązuje problemy”, które zostały podniesione. A gdy dziennikarz z MEN odwiedził furgonetkę, zauważył, że ceny spadły, a dwa standardowe rożki waflowe 99 kosztują teraz 7 funtów.

Cena klasycznego 99-tki została obniżona do 3,25 funta, czyli zaledwie 2,75 funta bez dodatku Flake, cena Knickerbocker Sunday spadła znacznie do 3,95 funta, a cena King Cone spadła do 6 funtów.

Rzecznik rady miejskiej Manchesteru skomentował: „Przystępność cenowa jest kluczowym elementem naszego procesu oceny przy pozyskiwaniu partnerów.

W ramach procesu zawierania umów będziemy współpracować z operatorami, aby upewnić się, że oferowane przez nich ceny są uczciwe i przystępne dla naszych mieszkańców”.

Rzecznik rady Manchesteru skomentował: „Przystępność cenowa jest kluczowym elementem naszego procesu oceny w celu pozyskania partnerów. Poprzez proces zawierania umów będziemy współpracować z operatorami, aby upewnić się, że ich ceny są uczciwe i przystępne dla naszych mieszkańców”.

Source link