Karaluchy sękały spustoszenie na Lot Air India z San Francisco do Bombaju w poniedziałek wczesnym rankiem.

Po plomisji pasażerowie musieli być realokowanymi miejscami małe karaluchy na samolotach Boeing 777.

Władze potwierdziły, że określi przyczynę, prowadząc sondę, a samolot wylądował na lotnisku w Kalkucie. Następnie wyszedł na czas, aby dotrzeć do Bombaju.

Rzecznik przeprosił za wszelkie spowodowane niedogodności, wyjaśniając, że pomimo regularnego fumigacji owady mogą czasem wprowadzać samoloty podczas operacji naziemnych.

Dzieje się tak, gdy Biuro Śledcze wypadków samolotów nadal bada katastrofę Air India w Ahmedabad, która twierdziła, że 241 mieszka na pokładzie.

Poufny raport rutynowego audytu lipcowego do działalności linii lotniczych działa na 11 stron i podkreśla siedem znaczących naruszeń „poziomu I”, które należy naprawić do 30 lipca. 44 niezapełne, które należy rozwiązać do 23 sierpnia. Niedługo po katastrofie Ross Aimer, pilotaż dla najlepszych linii lotniczych, w tym zjednoczonych linii lotniczych od 1964 do 2004 r.

Aimer powiedział: „Jestem zszokowany, ale znając niektóre problemy z 787, nie jestem tak zaskoczony. To się stało. To było za wcześnie, aby spekulować. Nie ma mowy, abyśmy wiedzieli wystarczająco dużo, aby myśleć o tym, co mogło pójść nie tak, ale zobaczyłem początkowy film z startu”.

Od Awaria Ahmedabadlot Air India z Delhi do Londynu przerwał start w zeszły czwartek po strachu technicznym. W oświadczeniu po wczorajszym incydencie linia lotnicza powiedziała, że ekipa kokpitu z Boeing 787-9 postanowiła „przerwać start” i wylądowała, aby można było przeprowadzić czeki.

Daily Express skontaktował się z Air India w sprawie komentarza.

Source link