WASHINGTON (AP) – Dni Summer Days of Summer przybyły w sobotę do Nationals Park.

Bruce, 21-miesięczny Golden Retriever, przyniósł nietoperz podczas ceremonii przed meczem Washington Nationals przeciwko Miami Marlins w ramach promocji szczeniąt w parku. W ciągu ostatnich dwóch sezonów odzyskał nietoperze z Rochester Red Wings, partnerem Triple-A w Waszyngtonie.

Reklama

Bruce, ubrany w bandanę z plastrem „MLB debiutanckim”, który otrzymał, kiedy przybył na stadion, został przedstawiony pamiątkowego nietoperza. Następnie wybrał okrężną trasę z ziemianki w kierunku pierwszej bazy po tym, jak naródcy Zach Brzykcy upuścił nietoperza na faul terytorium, zanim pies nietoperza zebrał swój kamieniołom ku radości tłumu zachwyconego jego pracą i entuzjazmem.

„Spójrz na tego psa i staraj się nie uśmiechać” – powiedział Josh Snyder, właściciel Bruce’a. „Jest świetny. Jest głupi. Myślę, że jest idealnym kandydatem na Rochester, Czerwone Wings, a teraz obywatele”.

Snyder, który nosił koszulkę nr 25 Nationals z „Bruce” na tabliczce znamionowej, powiedział, że przejechał noc z Brucem i przybył do Waszyngtonu około 3 rano w sobotę. Ale to był szorstki poranek i wczesne popołudnie dla Bruce’a, który od niechcenia zwrócił uwagę, gdy szedł przez tunel na stadionie.

Bruce spędził około 50 minut na boisku przed ceremonią, gdzie został ogarowany przez życzliwych ludzi. Zajał także kilka ćwiczeń pobierania nietoperzy z pomocą Snydera, zanim łapacz obywateli Riley Adams zatrzymał się, aby go pogłaskać w drodze do pracy przed grą.

Reklama

Nie będzie jednak pracować podczas faktycznej gry, a potem wróci do Triple-A.

Bruce jest drugą pracą dla psów Snydera z Red Wings, po zmarłym Milo, i obaj uczestniczyli w kampaniach zebrania pieniędzy na Veterans Outreach Center Rochester i Honor Flight of Rochester.

W tym tygodniu – które we wtorek obejmowało ogłoszenie z Nationals, że Bruce pracował na swoim ogonie, aby zdobyć promocję – wygenerował dużo szumu jeszcze przed sobotnim debiutem.

„Media społecznościowe, wszystko wydaje się, że jest bardzo wysadzone i uwielbiamy to” – powiedział Snyder. „Naprawdę dobra reklama z naszym celem i naszą misją łączenia ludzi. To pokazuje, że to po prostu”.

___

AP MLB: https://apnews.com/hub/mlb

Source link