Meghan Markle Nowa seria uruchomiona Netflix W tym miesiącu i otrzymał mieszane recenzje wśród wielu fanfar. W programie Lifestyle, z miłością, Meghan bada swoje osobiste zainteresowania i inspiracje, kursowanie programu, w którym widzowie mogą nauczyć się wskazówek i wskazówek, aby zastosować się do ich życia.

Jedna scena z gorącego projektu niedawno, gdy Meghan poprawiła swoją kumpel Mindy Kaling nad jej królewskim tytułem. „To też jest takie zabawne, że ciągle mówisz”Meghan Markle„Księżna powiedziała The Mindy Project Star. „Wiesz, że jestem teraz Sussex” – dodała. Ekspert PR Edward Coram-James, CEO Wchodzićujawnił znaczenie użycia przez Meghan imienia Sussex.

Mówiąc wyłącznie z Express.co.uk, Edward powiedział: „W LA powrót Meghan do Instagram została dość dobrze przyjęta – Amerykanie uwielbiają jej niezależność, zdolność do ponownego odkrywania siebie i jej poruszania się Hollywood-styl marki.

„Ale przez staw, to tylko wzmacnia przekonanie, że wykorzystuje swoje królewskie powiązania do zysku komercyjnego”.

Ekspert podzielił się powodem, dla którego nie upuściła swojej nazwy Sussex, jest również sposobem na utrzymanie więzi z Royals, które ostatecznie podnosi profil jej marki.

Kontynuował: „Dla wielu w Wielkiej Brytanii prawdziwe odejście od rodziny królewskiej oznaczałoby całkowicie upuszczenie tytułu i po prostu”Meghan Markle– Ale to się nie dzieje.

„Utrzymując„ Sussex ”, Meghan trzyma królewską nazwę, ponieważ daje jej wiarygodność marki. Gdyby chciała być tylko Meghan, upuściłaby Sussex, ale nie.

„Wygląda na to, że stara się mieć to w obie strony – wykorzystując swoją królewską przeszłość, jednocześnie kurwa nowoczesnego, niezależnego wizerunku celebrytów”.

Gdy rozmowa Mindy i Meghan rozwiała się na Netflix Program Księżna wyjaśniła, że ​​chce użyć Sussex, ponieważ jest to jej dzieci, nazwisko Archie i Lilibet.

Potwierdzono, że program został odnowiony dla drugiej serii w Netlix pomimo niefortunnego ciosu.

Z miłością Meghan walczy z rankingami, szczególnie w porównaniu z hitem 2022 Docuseries Harry i Meghan.

Osiągnął około 12,6 miliona godzin oglądalności w ciągu pierwszego tygodnia, zajmując numer 10, podążając za programami takimi jak Running Point, z udziałem Kate Hudson i programowanie WWE.

Przychodzi jako Netflix decyduje, czy przedłużyć umowę z księciem i księżną Sussex, która wygasa w tym roku.

Podczas gdy ich początkowy dokument, Harry i Meghan, pobili rekordy strumieniowe po wydaniu w grudniu 2022 r., Kolejne projekty nie były zgodne z jego sukcesem.

Jednak Meghan ogłosiła niedawno nowy podcast i wprowadza wyznania kobiecej założycielki w Lemonada Media.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj