Od Uruchamianie jej jak zawsze marki na początku tego roku, Meghan Markle wydała szereg różnych produktów, które jest pasjonatką. Od wina, posypki kwiatów, po mieszanki krepów i spreadów, 44 -letnia księżna Sussex odniosła wiele sukcesów Prawie każda premiera jest kompletnym wyprzedaniem.
Chwila Meghan Sprzedaje produkty online, a nie w faktycznym sklepie fizycznym, fani szybko zauważali, że produktów nie można wysłać do Wielkiej Brytanii, a zamiast tego po prostu sprzedawane są w USA. To zadało pytania, dlaczego tak jest.
Chociaż sama Meghan nie skomentowała powodów, dla których jedna marka i ekspert ds. Kultury uważa, że jest tak, że brakuje jej „mocy gwiazd” w Wielkiej Brytanii – miejsca, w którym kiedyś nazywała dom podczas pracy jako działający królewski.
Mówienie wyłącznie do Express.co.uk Nick Ede, ekspert od marki i kultury, powiedział: „Nie sądzę, aby Wielka Brytania była przedmiotem marki jak zawsze, ponieważ jest napędzana popularnością, a w tej chwili Meghan nie ma siły gwiazdowej w Wielkiej Brytanii, którą kiedyś miała.
„Pomysł zakupu posypu kwiatów jest nieco obcy dla konsumentów w Wielkiej Brytanii. W Wielkiej Brytanii jest tak ogromny wybór win róży, od Kylie Minogue do Lady A, że inna marka po prostu nie będzie napędzać wolumenu ani żądania, aby musieli osiągnąć sukces”.
W tej chwili marka Meghan wysyła produkty tylko do 50 stanów USA.
Nie wiadomo, czy to się zmieni w przyszłości, a Meghan jeszcze ogłosiły zmiany wysyłki.
Podczas gdy prawie wszystkie premiery produktów księżnej były wyprzedane sukcesynie było tak w przypadku jej najnowszej premiery wina w tym tygodniu, a butelki są nadal dostępne do kupienia.
Butelka kosztuje 22 £ponieważ klienci musieli kupować partie trzech, sześciu lub dwunastu.