Wiadomość tygodnia pękła podczas wtorkowych mistrzów Blue LLC. Spotkanie zarządu w Kroger Field, kiedy Wielka Brytania ogłosiła przedłużenie z JMI Sports do 2040. Po spotkaniu, Słyszeliśmy stronę historii Mitcha Barnharta. W czwartek otrzymaliśmy perspektywę JMI na temat sytuacji.
Prezydent JMI Paul Archey rozmawiał z Tomem Leachemnadawca odtwarzania JMI, aby odpowiedzieć na kilka podstawowych pytań dotyczących porozumienia, które powinny dać fanom lepsze wyobrażenie o tym, jak oba podmioty będą działać w erze dzielenia się przychodami w lekkiej atletyce.
Rola JMI w NIL
Dzwony alarmowe zaczęły dzwonić w głowach fanów Kentucky, gdy dowiedzieli się, że wszystkie zerowe operacje będą poruszać się w domu w ramach apartamentu zerowego JMI. Mark Pope zbudował imponujący skład w połączeniu z Club Blue. Jeśli nie jest spłukane, po co to naprawić?
Archey wyjaśnił, że JMI nie będzie miała udziału w zarządzaniu grafiką. Celem jest usprawnienie tego procesu, aby zapewnić uczniom sportowcom Kentucky najbardziej lukratywne oferty w odpowiednim czasie.
„W ogóle nie jesteśmy dyrektorem generalnym. Nie jesteśmy zaangażowani w zarządzanie harmonogramami ani rekrutacją sportowców, tylko z szacunkiem, ponieważ odnosiłoby się to do ich wartości zerowej i uzyskania zerowych ofert. Zmieniło się to, ponieważ system się zmienił, zaczynając od rozliczenia domu i nowych zasad na podstawie 1 lipca, każda umowa powyżej 600 USD musi przejść przez zero ” – powiedział prezes JMI.
„Więc najlepiej przygotowujemy się ze względu na nasze relacje z markami. Mamy ponad 200 partnerstw marki z University of Kentucky. Pod tym względem jest to dla nas pod klucz. Najlepiej jest skorzystać z tego, co lubię nazywać gorącymi rynkami. Masz tylko ograniczony czas jako sportowiec. Masz świetny występ, uderz w dom do domu, aby wysłać Cię do College World Series. Cóż, masz pięć dni, aż ten hitter może również przejść 0-4. Jak korzystasz? Mamy wbudowane partnerstwa, aby umożliwić nam skorzystanie z tego rodzaju możliwości, ale także na znaczeniu marki University of Kentucky na poziomie lokalnym i regionalnym. ”
Dodał: „Mamy bardziej długoterminowe partnerstwa, wartość tych partnerstw, niż jakakolwiek inna szkoła w kraju, a to w tym modelu SHARE stawia bardzo niskie ryzyko dla Kentucky”.
Najważniejszym aspektem, aby odnieść sukces, jest to, że ten model SHARE odniesie sukces. Zerowe kolektywy z powodzeniem złożyły pozew w celu kontynuowania operacji. Te kolektywy mogą nadal żyć w świecie „Pay for Play”. Jedynym sposobem na zmianę jest skodyfikowanie ugody domu przez Kongres, Poprzez ustawę o wyniku.
Po co przedłużyć umowę na 2040?
Fani Kentucky czują się węża w wyniku długoterminowych kontraktów. Tak było w przypadku Johna Calipari, dopóki nie przeprowadził się do Arkansas. Niektórzy fani piłki nożnej z pewnością czują się w ten sposób o ogromnym wykupie Marka Stoopsa. W przeciwieństwie do tych umów Archey uważa, że ta długoterminowa umowa jest znacznie bardziej lukratywna finansowo.
„Dlaczego jest to dobry pomysł? Ponieważ sposób ustrukturyzowanego umowy, przechodzimy od prostej gwarancyjnej zgody na gwarancję z podziałem dochodów, która jest o wiele bardziej dochodowa dla University of Kentucky Athletics”-powiedział.
Prognozowana liczba o wartości 465 milionów dolarów, która została zmierzona w komunikatach prasowych, jest jedynie projekcją całości umowy. Nie obejmuje przyszłych aktywów, które obecnie nie istnieją, podobnie jak proponowana dzielnica rozrywkowa na kampusie, która może również obejmować lukratywną umowę o prawach nazewnictwa.
„To jest świetne w tej umowie. Jest ustawiona, aby utrzymać Kentucky na czele praw multimedialnych, sponsoringów, (i) partnerstw” – powiedział Archey. „Nie zastanawia się nad tym, co nie zostało jeszcze rozwinięte. Ponadto, jeśli uważasz, że lekkoatletyka uczelni będzie się rozwijać, a jesteś wielką marką, którą jest Kentucky, dzielą się w 80% przychodów netto, co jest znacznie większym procentem niż obecna umowa.”