A Znaki i reklama Spencer stanął przed zakazem po tym, jak organy regulacyjne określiły, że przedstawiony model wydawał się „niezdrowo cienki”.

Brytyjski organ nadzorujący reklamę ogłosił to „nieodpowiedzialne” dla M&S do wykorzystania Kontrowersyjny wizerunek do sprzedaży swoich ubrań za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

Urząd ds. Standardów reklamowych potępił reklamę, obserwując, że modelka, ubrana w smukłe spodnie i biały top, „wydawała się cienka i nosiła duże spiczaste buty, które podkreślają smukość jej nóg”. Nie po raz pierwszy supermarket został potępiony za reklamę.

Orzeczenie ASA podkreśliło ponadto, że pozycjonowanie kamery sprawiło, że głowa modelu wydawała się nieproporcjonalna i „podkreśliła jej małą ramę”.

Władza podsumowała: „Dlatego uznaliśmy, że pozycja modelu i wybór odzieży oznaczały, że reklama sprawiło, że model był niezdrowo cienki”, zgłasza lustro.

Po zakazie Marks i Spencer wyrazili rozczarowanie wszelkim niepokojem wywołanym i szybko usunęli zdjęcie.

Przedstawiciel firmy zauważył: „Nasze rozmiar odzieży damskiej waha się od rozmiaru 8 do 24 i zawsze chcemy to odzwierciedlać w naszej reklamie”.

Dodali: „Obrazy produktu na naszej stronie internetowej zawierają modele o różnych rozmiarach, abyśmy mogli odwołać się do wszystkich naszych klientów, jednak postępując zgodnie z wytycznymi ASA, usunęliśmy ten konkretny obraz z naszej strony internetowej i przeprosiliśmy za wszelkie spowodowane przestępstwem”.

Podczas gdy trzy dodatkowe zdjęcia zostały oznaczone do ASA przez zmartwionych klientów, organ nadzorczy uznał te akceptowalne, co oznacza, że nie były konieczne żadne dalsze środki wobec sprzedawcy. Rozwój ten następuje po zatrzymaniu czterech osób przez funkcjonariuszy zbadających cyberprzestępstwa na M&S, Coopal i Harrods.

Osoby zatrzymani składają się z trzech młodych ludzi – 17 -letniego brytyjskiego chłopaka z West Midlands, 19 -letniego łotewskiego mężczyzny z West Midlands, 19 -letniego brytyjskiego mężczyzny z Londynu – plus 20 -letnia Brytyjka z Staffordshire.

Podejrzani zostali skonfiskowani za zarzuty wymuszenia, prania finansowego, naruszeń na podstawie ustawy o niewłaściwym użyciu komputera i zaangażowaniu w zorganizowane działalność przedsiębiorstw karnych.

Wszystkie cztery pozostają za kratkami.

Paul Foster, szef krajowej jednostki ds. Cyberprzestępczości NCA, oświadczył: „Ponieważ te ataki miały miejsce, specjaliści ds. Cyberprzestępczości NCA pracowali w PACE, a śledztwo pozostaje jednym z najwyższych priorytetów agencji.

„Dzisiejsze aresztowania są znaczącym krokiem w tym dochodzeniu, ale nasza praca trwa, wraz z partnerami w Wielkiej Brytanii i za granicą, aby zapewnić osobom odpowiedzialnym i postawionym przed sądem”.

M&S został zmuszony do zamykania platformy internetowej po cyfrowym naruszeniu, która miała miejsce podczas przerwy wielkanocnej i zakłóceniu systemów TAP-Pay w sklepach, a także kliknięcie i zbieranie usług.

Następnie urzędnicy potwierdzili, że informacje o kupnach, obejmujące nazwiska, adresy e -mail, adresy pocztowe i daty porodu – choć wykluczanie danych dotyczących karty lub płatności. Dyrektor naczelny M&S ogłosił w zeszłym tygodniu, że pozostała część jego operacji online powinna zostać uruchomiona do następnego miesiąca.

Supermarket zaczął wznowić zamówienia online w czerwcu, ale niektóre usługi jeszcze nie wróciły do normy.

Na przykład klienci nie są obecnie w stanie złożyć zamówień do kliknięcia i odebrania lub dostawy następnego dnia. Ponadto M&S nadal nie dostarcza do Irlandii Północnej.

Stuart Machin, CEO M&S, przewiduje, że usługi te będą w pełni działać od sierpnia.

Zwracając się do akcjonariuszy na dorocznym narześciom detalisty, stwierdził: „Ponieważ te ataki miały miejsce, specjalistyczni śledczy z cyberprzestępczości NCA pracowali w PACE, a śledztwo pozostaje jednym z najwyższych priorytetów agencji”.

Source link