Diners w najlepszych londyńskich restauracjach stoją przed opłatami nawet 100 funtów za rezerwację, ponieważ środki mają na celu zapobieganie „kucaniu rezerwacji”.
Gymkhana, indyjska restauracja z dwoma-michelinami w Mayfair, jest jednym z przykładów restauracji, która wymaga od klientów opłaty z góry-na rezerwację nałożyła minimalne wydatki w wysokości 100 funtów.
Podobnie Hutong w odłamku drapieżnika pobiera 80 funtów podczas rezerwacji w piątki i soboty. Chutney Mary w St James’s, kolejny wysokiej klasy londyński zakład, prosi o minimalne wydatki w wysokości 60 funtów na osobę.
Gymkhana wprowadziła politykę pod koniec ubiegłego roku z powodu „liczby odwołania i braków, które widzieliśmy według usług”, powiedzieli The Financial Times.
„Duże tomy botów i rezerwowych stron internetowych odsprzedaży” popchnęły indyjską restaurację, aby nałożyć ograniczenia rezerwacji po wygraniu drugiej gwiazdy Michelin.
Właściciel Chutney Mary, MW Eat, powiedział, że wprowadzili środki dotyczące „doświadczeń kaca w curry-house”. To tutaj duże grupy ludzi zamawiają tylko kilka głównych potraw, ale z wieloma tańszymi stronami.
Ekspert konsumencki Martyn James powiedział: „Podejrzewam, że całkiem dużo bogatszego zestawu mogło się poruszać lub nie mogła już angażować się w widoczne bogactwo, i może to wpłynąć na to, że niektórzy z nich odeszli, ale kiedy tworzysz A Miejsce docelowe skutecznie stajesz się ofiarą sukcesu. ”
James wyjaśnił, że wiele restauracji stworzyło tak wysokie zapotrzebowanie na zastrzeżenia, że ludzie będą używać „botów, aby uzyskać swoje zastrzeżenia, ale mogą nie skończyć, ponieważ zarezerwowali osobę trzecią”.
Wiele zakładów postanowiło nałożyć mniejsze opłaty za rezerwację na głowę. Chris D’Ylva, właściciel Doriana z One Michelin w Notting Hill, powiedział, że przyniósł „nieco karny depozyt” w wysokości 25 funtów na osobę z powodu wielu rezerwacji online za pomocą usług online, ale tylko do jednego. .
Oznaczał praktykę „Swadnicę rezerwacji”, ponieważ „nie ma kary związanej z dokonywaniem rezerwacji”.
Pomimo zrozumienia pragnienia szefów restauracji do środków bezpieczeństwa finansowego, powiedział FT, że minimalne wydatki na małe strony były „bardzo niebezpiecznym pomysłem”, ponieważ wysłało negatywne przesłanie.
„Przychodzą przybyli wpływowi, którzy chcą odjechać, a wszystko, co chcą powiedzieć, że tam byli, skorzystaj z waluty społecznej i opublikować na ich Instagram ze szkodą dla firmy – powiedział.