Książę Harry i Meghan Markle sportowy dokument w serwisie Netflix o elitarnym świecie polo nie udało się znaleźć w pierwszej dziesiątce giganta transmisji strumieniowej w Wielkiej Brytanii, USA ani na żadnym innym rynku regionalnym giganta.
Guru marketingu Tony Case zasugerował, że ludzie dystansują się od programu, aby uniknąć skojarzeń. Jak podano w Lustropowiedział The Daily Beast: „Krytycy powszechnie ostro skrytykowali serial. Harry i Meghan to trucizna kasowa. Oczywiście wszyscy przed tym uciekają, we wszystkich kierunkach, żeby nie poczuć smrodu tej kolosalnej bomby .”
Dodał, że nikt nie uznał, że „to, co propagują, jest szczególnie przekonujące”.
Książę i księżna Sussex zostali wymienieni jako producenci wykonawczy w pięcioczęściowym serialu, który ukazał się na platformie streamingowej giganta 10 grudnia. Mimo że serial nie znalazł się na liście 10 najlepszych, zebrał mieszane recenzje fanów. Jednak nadal nazywany serialem „rozrywkowym i informacyjnym” w X.
To najnowszy z serii projektów streamingowych realizowanych przez Harry’ego i Meghan pomimo podpisania kontraktu wartego 80 milionów funtów.
Wciąż krążą plotki o programie kulinarnym księżnej Sussex który ostatecznie ukaże się w przyszłym rokui ma świętować „radości z gotowania, ogrodnictwa, rozrywki i przyjaźni”.
Na razie nie jest znana data premiery programu kulinarnego Meghan, który ma skupić się na jej marce, Sad na Riwierze Amerykańskiej.
TO JEST BLOG NA ŻYWO… OBSERWUJ PONIŻEJ, ABY BYĆ AKTUALIZOWANY NA ŻYWO O RODZINIE KRÓLEWSKIEJ…