Królewski gospodarz podcastu stwierdził Meghan MarkleNowa strategia marki „brakuje strategicznej spójności”. Na początku 2025 r. Meghan wprowadziła różne przedsięwzięcia, w tym jej markę stylu życiaJak zawsze’, jej Netflix pokaz „z miłością, Meghan”, oraz podcast „Confessions of a Fealen -Założyciel”.
„TO DI For” Host podcastów Kinsey Schofield powiedział Sky News Australia: „To, czego jesteśmy świadkami, to Brand Whiplash, ta nieregularna fala uruchomień bez wyraźnej tożsamości linii lub marki, od gorszych podcastów po jej serię życia. Podejście wydaje się być wypełnione paniką, a nie ukierunkowaną strategię marki”.
Jednak zaledwie tydzień po uruchomieniu, The Duchess of Sussex’s Podcast trafiła do podcastu Apple Wykresy w pierwszej dziesiątce i jako najlepszy podcast biznesowy. Obecnie zajmuje 7. miejsce na liście najlepszych podcastów biznesowych Apple.
Opis na stronie medialnej Lemonada brzmi: „Gdy Meghan, księżna Sussex buduje własną sprawę, otrzymuje porady i spostrzeżenia od garści niesamowitych kobiet, które przekształciły małe pomysły na udane firmy. Te rozmowy, które nie będą w stanie zainspirują każdego, kto interesuje się swoim własnym przedsiębiorstwem w rzeczywistość, a ktokolwiek chce, aby słyszeć to, co naprawdę dzieje się za scenerią.
Meghan konsekwentnie promuje swoje nowe przedsięwzięcia na swojej platformie mediów społecznościowych, Które dołączyła na początku tego roku.
To jest blog na żywo …. przeczytaj poniżej dla aktualizacji rodziny królewskiej …