Meghan Markle Czy boryka się z nowymi problemami z marką po tym, jak podobno została poinformowana, że ​​musi zmienić swoją aplikację znaku towarowego w związku z serią „błędów” z jak zawsze. 43-latek podzielił się przez nią Instagram Rachunek w zeszłym miesiącu, że jej nowa marka Lifestyle, której produkty będą dostępne w sprzedaży wiosną 2025 r., Zostanie nazywana jak zawsze. Dzieje się tak po poprzedniej nazwie marki Lifestyle Duchess of Sussex, American Riviera Orchard, również miał problemy z znakiem towarowym.

Meghan powiedziała, że ​​rebranding był spowodowany ograniczeniami tego, co mogłaby sprzedać pod nazwą, biorąc pod uwagę, że było powiązane z bardzo konkretnym miejscem, wybrzeżem Kalifornii. Oficjalne dokumenty ujawniają, że wniosek o znak towarowy jak zawsze nie można zweryfikować, ponieważ oświadczenie potwierdzające zamiar pozostawiono bez podpisu, Telegraf Raporty. Doniesiono również, że różne kategorie wymagały również aktualizacji, ponieważ były uważane za „nieokreślone lub zbyt szerokie”. Były to „łyżki do serwowania dżemów i konserw owocowych”, „serwetki tekstylne” i „krystalizowany cukier do dekoracji”.

To jest blog na żywo. Postępuj zgodnie z naszym zasięgiem poniżej.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj