Meghan Markle Została wezwana do przestrzegania konkretnej strategii, jeśli chce pozostać „istotna”, ponieważ Księżna wydaje się przechodzić przez „zmianę” po uruchomieniu jej najnowszych przedsięwzięć biznesowych. Księżna Sussex miała jak dotąd zajęty 2025 Netflix Show, z Love, Meghan, wydany na początku tego miesiąca, tego samego dnia, co premiera jej marki stylu życia jak zawsze. Tymczasem, Jej nowa seria podcastów spowiedzi kobiety założycielskiej również spadnie w przyszłym miesiącu.

Teraz ekspert PR zasugerował, że księżna powinna koncentrować się na materiale stylu życia, jednocześnie być „przejrzystym”, aby utrzymać „publiczność”. PR i ekspert ds. Mediów społecznościowych, Caitlin Jardine, w Ellis Digital, powiedział GB News: „Od jej odejścia od królewskich zaręczyn widzieliśmy już przejście na markę bardziej życia, ona Netflix Pokaż tylko jeden przykład możliwości mediów, które nadeszły jej droga. Powinna nadal angażować się w nich, aby utrzymać zaangażowanie odbiorców, i wykorzystać silną obecność cyfrową, aby pozostać przejrzystym w swoim życiu, ale bez wydawania się, że jest to zbyt obliczone lub pochodzące z miejsca nieszczerości ”.

To jest blog na żywo. Sprawdź poniżej, aby uzyskać aktualizacje …

Source link